معاون روابط عمومی بسیج خبرداد

تشکیل ستاد خبری هفته بسیج

همزمان با آغاز هفته بسیج ستاد خبری این هفته به همت معاونت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در محل خبرگزاری بسیج تشکیل شد.
کد خبر: ۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰ - 18November 2013

تشکیل ستاد خبری هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی بسیج ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار داشت: ستاد خبری هفته بسیج به منظور پوشش گسترده رسانه ای برنامه های این هفته و ارتباط با رسانه ها تشکیل شده است.

احمدی افزود: کلیه رسانه ها می توانند جهت کسب اطلاع از برنامه های مختلف بسیج در این هفته و هماهنگی جهت مصاحبه و تهیه گزارش در خصوص اقدامات و عملکرد بسیج با این ستاد هماهنگی های لازم را انجام دهند.

مسئول ستاد خبری هفته بسیج با بیان جوانب فعالیت این مجموعه بیان کرد: جلسات ویژه ای با معاونان صدا و سیمای رسانه ملی و نیز مدیران سایر رسانه ها در خصوص همکاری جهت پوشش فعالیت های رسانه ای هفته بسیج برگزار شده تا اقدامات بسجیان به بهترین نحو پوشش داده شود.

وی همچنین در خصوص تولیدات این ستاد برای هفته بسیج تصریح کرد: تولید آثار و مطالب در قالب سفرنامه، یادداشت، گزارش خبری، مصاحبه صورت گرفته که به مرور در این هفته منتشر می شود.

احمدی ادامه داد: تولید 400 مصاحبه با شخصیت های کشوری و لشکری و همچنین نخبگان جامعه در خصوص اقدامات بسیج از جمله این تولیدات می باشد.

وی در پایان گفت: تشکیل ستاد هفته بسیج با این حجم از اقدامات رسانه ای بعنوان یک اقدام ابتکاری و برای اولین صورت گرفته و در نوع خود بی نظیر است.

لازم به ذکر است؛ این ستاد بصورت شبانه روزی تا انتهای هفته بسیج پاسخگوی رسانه ها و مطبوعات بوده و شماره تماس 09194900119 (برادر عالی دبیر ستاد خبری هفته بسیج) و شماره تماس 77643023 و نمابر 77650118 جهت ارتباط با این ستاد در اختیار اصحاب رسانه است.
 
 

نظر شما
پربیننده ها