در هفته وحدت صورت می‌گیرد؛

بهره برداری از 10 بیمارستان صحرایی سپاه پاسداران

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران از بهره برداری 10 بیمارستان صحرایی ساخته شده، سپاه پاسداران در آغاز هفته وحدت خبر داد.
کد خبر: ۶۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ - 24December 2015

بهره برداری از 10 بیمارستان صحرایی سپاه پاسداران

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس، سردار محمدپاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در گفت و گوی زنده در برنامه پیشخوان خبر از بهره برداری از 10 بیمارستان صحرایی ساخته شده سپاه پاسداران، در آغاز هفته وحدت خبر داد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران همچنین در بخشی از سخنان خود گفت: هم اکنون وزیر بهداشت با استقرار در یکی از این بیمارستانها، بیماران را ویزیت میکند.

گفتنی است؛ بیمارستانهای صحرایی در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان از جمله شندل هیرمند، جزینک زهک، لادیز میرجاوه، جالق و سیرکان سراوان، پارود سرباز، دلگان، فنوج و زرآباد کنارک و منطقه چاه دادخدا شهرستان قلعه گنج جنوب استان کرمان به مدت یک هفته آماده خدمات رسانی به نیازمندان است.
 
به گفته سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد اخوان، وزیر کشور و چند نفر از مسئولان ارشد ستاد کل نیروهای مسلح، استاندار و شماری از مسئولان نظامی و اجرایی سیستان و بلوچستان در زاهدان و وزیر بهداشت و درمان با استقرار در بیمارستان پارود سرباز این بیمارستان های صحرایی را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کردند.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار