فرمانده مقاومت سپاه خمین:

240 دانش آموز دختر شهرستان خمین به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خمین گفت: ۲۴۰ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه خمین از 1 آذر به منظور آشنایی با فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
کد خبر: ۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴ - 19November 2013

240 دانش آموز دختر شهرستان خمین به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مسعود اسدی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خمین با اشاره به اهمیت و نقش راهیان نور اظهار داشت: در دوره 8 ساله دفاع مقدس جنگ دشمن ضد ملت ایران جنگی نظامی بود که با سرکردگی رژیم بعثی و حمایت استکبار غرب و شرق که منافع خود را با گسترش اسلام ناب محمدی (ص) در خطر می دید هجومی سراسری را آغاز کرد.

اسدی افزود: امروز دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی که در دوران جنگ تحمیلی از رزمندگان اسلام و سربازان مکتب ولایت سیلی محکمی خورده، در جبهه جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی وارد کارزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خمین تصریح کرد: اردوهای راهیان نور سنگرگاه معنوی جوانان و نوجوانان نسل سوم و چهارم انقلاب برای ایمنی در برابر هجوم فرهنگی دشمن است.

وی ادامه داد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری درباره راهیان نور و اثر گذاری و گسترش راهیان نور مدیران و مسئولان محلی باید نقش موثر و مهمی درگسترش فرهنگ جهاد و شهادت در قالب این اردوها در شهرستان ایفا کنند.

اسدی بیان کرد: کاروان دانش آموزان دختر شهرستان خمین از 1 آذر به جبهههای عملیاتی جنوب اعزام شده و از شهرهای مختلف آبادان، سوسنگرد، هویزه و مناطق عملیاتی دیگر، بازدید میکنند.

وی با اشاره به استقبال گرم دانش آموزان از این اردوها گفت: این اردوها زمینههای مناسبی برای بصیرت افزایی و معرفت شناسی و همچنین آشنایی با سیره شهدا و الگوهای دینی است که با استقبال خوب دانشآموزان برای حضور در مناطق عملیاتی روبرو شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار