سردار فدوی:

برد موشک‌های دریایی سپاه به 350 کیلومتر رسید

فرمانده نیروی دریایی سپاه از افزایش برد موشک‌های دریایی ندسا به 350 کیلومتر خبر داد.
کد خبر: ۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰ - 19November 2013

برد موشک‌های دریایی سپاه به 350 کیلومتر رسید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار دریادار پاسدار "علی فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفتگو با مشرق، با اشاره به فیلم تحویل داده شده توسط سردار "حاجی زاده" به فرمانده نیروی هوایی روسیه تاکید کرد: سپاه پاسداران به حدی از توانمندی رسیده است که رصد ناوهای خارجی در منطقه به صورت شبانه روزی انجام میشود.

وی رصد ناوهای فرامنطقهای توسط سپاه را به کنترل ترافیک در کلان شهر تهران تشبیه کرد و گفت: همانگونه که در پایتخت، حرکات تمام خودروها رصد میشود ما نیز در خلیج فارس به وسیله پرندههای بدون سرنشین، شناورهای ساحلی و ایستگاههای ساحلی، تمام تحرکات را رصد میکنیم.
 
سردار فدوی همچنین در پاسخ به سؤال دیگری درباره بیشترین برد موشکهای سطح به سطح نصب شده روی شناورهای نیروی دریایی سپاه نیز گفت: برد این موشکهای ندسا (نیروی دریایی سپاه) به 350 کیلومتر رسیده و در حال حاضر در سازمان رزم نیروی دریایی سپاه مشغول خدمت هستند.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین از موفقیتهای جدید صنایع دفاعی کشورمان در بحث قایقهای پرنده خبر داد و افزود: طراحی، تولید و تجهیز این شناورها، به یک اقدام 100 درصد بومی بدل شده و به احتمال زیاد تا پیش از پایان سال جاری خبرهای خوبی در این حوزه به اطلاع مردم میرسد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار