مرور بیانات رهبری در کتاب "حماسه 9 دی"

انتشارات انقلاب اسلامی بعد از انتشار سه اثر کالبدشکافی فتنه 88، نقشه‌ نقش بر آب و شرح ماجرا، این‌بار به مناسبت فرارسیدن سالروز رویداد تاریخی و حماسه‌ساز یوم‌الله نه دیماه، کتاب حماسه‌ 9 دی را منتشر کرد.
کد خبر: ۶۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ - 27December 2015

مرور بیانات رهبری در کتاب

به گزارش گروه فرهنگ  هنر دفاع پرس صبح امروز یکشنبه ششم دیماه 94 آئین رونمایی از کتاب «حماسه 9 دی» اثر جدید موسسه حفظ و نشر آثار حضرت آیتالله العظمی خامنهای با حضور حجتالاسلام رئیسی دادستان کل کشور، علیرضا مختارپور معاون نشر موسسه، حمیدرضا مقدمفر، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری،مهدی فضائلی مدیر انتشارات سروش و جمعی دیگر از پژوهشگران در محل دفتر ساختمان دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیتالله العظمی خامنهای برگزار شد.

انتشارات انقلاب اسلامی بعد از انتشار سه اثر «کالبدشکافی فتنه 88»، «نقشه نقش بر آب» و «شرح ماجرا» در زمینه فتنه 88، اینبار به مناسبت فرارسیدن سالروز رویداد تاریخی و حماسهساز یومالله 9 دیماه، کتاب «حماسهی 9 دی» را منتشر کرد.

اثر حاضر نیز مشتمل بر بیانات گهربار معظّمله است، امّا جهت نگاه این کتاب با سه اثر گذشته متفاوت است. اوّلاً به صورت گذرا به برخی از ریشههای اصلی شکلگیری فتنه پرداخته است. ثانیاً تا آبان سال 1394 بهروز شده است. ثالثاً در مورد بیانات مربوط به سال 88 برخی از نکات تاریخی آن دوران و به اصطلاح شأن نزول بیانات را به صورت کوتاه یادآور شده است.

این اثر با رعایت سیر تاریخی بیانات، مخاطب را با تاریخ همراه میکند و این همراهی، فواید متعدّدی را برای او بههمراه خواهد داشت. مخاطب نکتهسنج، مدیریّت میدانی رهبر عزیز را خواهد دانست و خواهد فهمید که به آگاهی رساندن عموم مردم چقدر سخت و زمانبَر است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار