سردار نقدی در جمع خبرنگاران:

فردا 50 هزار نفر از فرماندهان بسیج با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند/ بخشی از مبارزه می‌تواند از طریق دیپلماسی دنبال شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، از دیدار 50 هزار نفری فرماندهان بسیج با ولی امر مسلمین به عنوان مهمترین برنامه امسال هفته بسیج یاد کرد و گفت: فردا همه فرماندهان بسیج به محضر رهبر انقلاب می‌رسند، که این یک حادثه استثنایی خواهد بود.
کد خبر: ۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲ - 19November 2013

فردا 50 هزار نفر از فرماندهان بسیج با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند/ بخشی از مبارزه می‌تواند از طریق دیپلماسی دنبال شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم تجدید میثاق اقشار مختلف بسیج با آرمانهای امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امام(ره) بنیانگذار و عاشق بسیج بود، اظهار داشت: این سنت حسنه و زیبایی است که بسیجیان، هفته بسیج را با تجدید میثاق با نام و راه امام(ره) آغاز میکنند.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان آرزو داشتند به امامت امام خمینی(ره) در بیتالمقدس نماز بخوانند؛ حال آرزو داریم به امامت امام خامنهای عزیز این نماز را اقامه کنیم و دعا میکنیم این امر برآورده شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، از دیدار 50 هزار نفری فرماندهان بسیج با ولی امر مسلمین به عنوان مهمترین برنامه امسال هفته بسیج یاد کرد و گفت: فردا همه فرماندهان بسیج به محضر رهبر معظم انقلاب میرسند، که این یک حادثه به یادماندنی و استثنایی خواهد بود.

سردار نقدی در پاسخ به خبرنگار دفاع مقدس در خصوص رونمایی پهپاد "فُطرُس" و قابلیتهای دفاعی کشور اذعان کرد: قابلیتهای دفاعی جمهوری اسلامی، فراتر از این چیزهایی است که اعلام و رونمایی میشود.

وی افزود: بهحمدالله قابلیتهای دفاعی ما بالاست و این نشان میدهد در جاهایی که ما تحریم بودیم، بیشتر پیشرفت کردهایم و ما این الگو را میتوانیم به همه بخشهای صنعتی و اقتصادی کشور تعمیم دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تهدیدهای مقامات آمریکا علیه ایران گفت: آنها کوچکتر از آن هستند که ملتی را تحریم و یا تهدید کنند. مبارزه ما با آنها تا زدودن استکبار ادامه دارد و بسیجیان به عهدی که با امام بستند پایبندند.

سردار نقدی دیپلماسی را هم جزئی از مبارزه دانست و گفت: بخشی از مبارزه میتواند از طریق دیپلماسی دنبال شود.

وی با اشاره به مذاکرات هستهای ایران و 1+5 گفت: ما از آن مشی که رهبری عنوان کردند کاملاً حمایت میکنیم. مقام معظم رهبری فرمودند آزمایش دیپلماسی باز هم انجام میشود و انشاءالله دشمنها سر عقل بیایند. این به نفع آنهاست که رویهٔ خود را تغییر دهند و اگر هم بخواهند مسیر قبلی را ادامه دهند، باز هم ما مرد میدان هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، در ادامه با بیان مواضع بسیج نسبت به آمریکا تاکید کرد: پنج اصل قانون اساسی ما صراحتاً نظام اسلامی را به عنوان نظام ظلمستیز و استکباری معرفی کرده و تنها مستکبری که در مقدمه قانون اساسی از آن اسم برده شده آمریکا است، بنابراین تا نظام آمریکا یک نظام مستکبر است، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر استکبار" ادامه دارد.

سردار نقدی در پایان، با اشاره به برنامههای هفته بسیج گفت: افتتاح بیش از 400 پروژه محرومیتزدایی در سراسر کشور، جلسات و نشستهای نخبگان بسیجی، میقات صالحین در نمازهای جمعه، دیدار با علما و مراجع تقلید، دیدار نخبگان علمی با خانواده شهید "احمدی روشن"، افتتاح دانشکده حضرت زینب (س) و همایش بزرگ رجعت به حجاب برتر برای خواهرانی که پیش از این از حجاب برتر استفاده نمیکردند و اکنون به حجاب برتر رو آوردهاند، از جمله برنامههای هفته بسیج هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار