خبر خوش بودجه ای وزیر آموزش و پرورش برای معلمان

وزیر آموزش‌وپرورش گفت:‌ با وجود مشکلات اقتصادی و کاهش شدید قیمت نفت، دولت ردیف‌های مالی خوبی را برای کمک به معلمان و فرهنگیان بازنشسته در بودجه سال آینده کشور در نظر گرفته است.
کد خبر: ۶۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ - 02January 2016

خبر خوش بودجه ای وزیر آموزش و پرورش برای معلمان

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، علی اصغر فانی در دیدار با معلمان و فرهنگیان شهرهای تایباد و  باخرز اظهار کرد: هفته وحدت بهانهای شد تا بتوانم در این شهرستان حضور یابم و از نزدیک با همکاران خود گفتگو کنم، زیرا 46 سال سابقه معلمی دارم و به این موضوع افتخار میکنم.

وی تصریح کرد : به همین دلیل خود را جزو خانواده بزرگ فرهنگیان میدانم و از مشکلات نیز به خوبی آگاه هستم اما اینکه بگویم میتوانیم طی دو سال تمام مشکلات معلمان را حل کنیم سخن درستی نیست.

فانی خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی و کاهش شدید قیمت نفت، دولت ردیفهای مالی خوبی را برای کمک به معلمان و فرهنگیان بازنشسته در بودجه سال آینده کشور در نظر گرفته است.

وی تاکید کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب آموزشی و کاهش تقاضای انتقالی به مراکز استانها وشهرهای بزرگ از دو سال پیش بومی گزینی مد نظر قرار گرفته و دانشجویان معلمی نیز به این شرط به استخدام آموزش و پرورش در میآیند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزشوپرورش، وزیر آموزش و پرورش در خصوص استخدام فرزندان فرهنگیان در این وزارتخانه نیز گفت: در شرایط برابر اولویت استخدام با فرزندان فرهنگیان است که بارها به صورت رسمی اعلام و تا کنون اجرایی نیز شده است.

فانی با اشاره به برخی کمبودهای آموزشی در مناطق مرزی خراسان رضوی تاکید کرد : آمادهایم در صورت تامین یک میلیارد تومان اعتبار از سوی استان، ما نیز به همین میزان اعتبار از منابع ملی برای حل مشکلات آموزش و پرورش در این نواحی اختصاص دهیم.

نظر شما
پربیننده ها