در ششمین جشنواره داستان انقلاب رونمایی می شود:

قلب تپنده، رمانی با عطر دفاع مقدس

نویسنده رمان" قلب تپنده" گفت: رمان قلب تپنده بر اساس مستنداتی در 540 صفحه به نگارش در آمده و در دو جلد منتشر می شود.
کد خبر: ۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳ - 21November 2013

قلب تپنده، رمانی با عطر دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، رمان "قلب تپنده" نوشته منصور انوری با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آماده رونمایی در ششمین جشنواره داستان انقلاب شده است.

منصور انوری درباره موضوع این رمان گفت: شروع داستان از زمان دفاع مقدس است ولی با فلاش بک هایی به سال های قبل از انقلاب می رسد و به طور خلاصه  موضوع آن به خانم دکتری اشاره دارد که شوهرش شکنجه گر است و این خانم نیاز به تعویض قلب پیدا می کند و قلب یک آزاده ایرانی که به شهادت رسیده را به وی پیوند می زنند.

وی ادامه داد: شخصیت های خانم دکتر و شوهرش بعد از فروپاشی عراق در حال فرار به لندن هستند که هواپیمای آنان در بین کوه ها سقوط می کند و خانم دکتر به طور معجزه آسایی نجات می یابد .

انوری با بیان این که رمان قلب تپنده را  بر اساس مستنداتی در 540 صفحه به نگارش در آورده است، گفت: این رمان در دو جلد منتشر می شود.

وی در خصوص موضوع  جلد دوم این رمان گفت: جلد دوم نیز به اتفاقات قبل از انقلاب و خانواده این شهید بر می گردد. پدر شهید که تعزیه خوان بوده است بنا به دلایلی نابینا می شود و فقط روزهای عاشورا که می خواهد نقش شبیه خوانی را ایفا کند بینایی اش را بدست می آورد.

شایان ذکر است ششمین جشنواره داستان انقلاب در دو بخش "رمان" و "داستان کوتاه" بزرگسال و کودک و نوجوان برگزار شده است که آثار رسیده به ششمین جشنواره داستان انقلاب در حال داوری اولیه است و مرحله دوم داوری از نیمه دوم آذر ماه آغاز خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار