رییس ائمه جماعات کشور در مراسم گرامیداشت شهید "سمیر قنطار":

رژیم صهیونیستی زوال خود را با کشتار رزمندگان رقم خواهد زد

حجت الاسلام تقوی گفت: وهابیت در برابر منطق انقلابی و اسلام پاسخی جز جلیقه ی ضد گلوله و انفجار ندارد و رژیم صهیونیستی زوال خود را با کشتار رزمندگان و جنایاتش رقم خواهد زد.
کد خبر: ۶۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳ - 04January 2016

رژیم صهیونیستی زوال خود را با کشتار رزمندگان رقم خواهد زد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس؛ مراسم بزرگداشت شهید مقاومت سمیر قنطار که با حضور باسم شریعتمداری رایزن فرهنگی ایران در لبنان؛ همرزمان شهید قنطار؛ دکتر مهتدی کارشناس مسایل خاورمیانه؛ علیرضا قزوه شاعر انقلاب؛ مومنی شریف رییس حوزه ی هنری؛ یعقوب توکلی نویسنده ی کتاب حقیقت سمیر و حجت الاسلام تقوی رییس ائمه جماعات کشور در تالار سوره ی حوزه هنری برگزار شد.

وی افزود: وهابیت با جلیقه ی ضد گلوله و انفجار فکر می کند می تواند جلوی این حرکت را بگیرد و چه کور خوانده اند اینها چون این انقلاب ظرفیتهای بالای جهان اسلام را از قوه به فعل می رساند.

تقوی ادامه داد: امروز صحنه ی شکوهمند را در منطقه می بینیم که نعمت بزرگی است و باید در پیشگاه خدا شاکر بود و در برابر این همه سر خضوع فرود آورد که این بزرگی چه می کند.

وی اظهار کرد: کسی که می خواهد وارد میدان جهاد شود باید در آن میدان به منزل شهادت نایل آید و باید در این میقات همه چیز و وابستگی را از خود دور کند تا بتواند قدم در حرم بگذارد؛ خود را سبک کند که با سبک و آماده کردن خود می تواند لبیک اللهم لبیک بگوید و باید این سبک شدن را اعلام کند تا به نقطه ی متعال دست یابد.

رییس ائمه ی جماعات اظهار کرد: اگر این بت دل انسان شکسته شود نادیدنی و ناشنیدنی را می شنویم. باید با گوش، چشم و پای دیگری وارد این میدان شویم و اگر توانستی این منزل را پشت سر بگذاری آنوقت میتوانی این هجرت از ستم به عدل،هجرت از شیطان به خدارخ دهد و به منزل اصلی که جهاد است برسی و تو به بهشت رسیدی، میدان جهاد یک چنین صحنه ای است.

حجت الاسلام تقوی بیان کرد: آن رزمنده اگر به این منزل رسیده دردی حس نمی کند حتی وقتی امامشان اجازه می دهد که میدان را شبانه ترک کنید می گوید این افتخاری است که در این مسیر به شهادت برسم و چند لیتر خونمان را در راه تو  نثار کنیم.

وی گفت: دشمن درصدد گرفتن، شکستن و استحاله ی این روحیه ی برخاسته ی از موج انقلابی و فرهنگ عاشورایی است و آنها که مقاومت می کنند درصدد شکستن این استحاله هستند. امروز ولایت و امامت آشکار شده و همه جا را فتح کرده است اچنانچه به نیجریه رفته و آن جا را نیز فتح کرده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار