بیانیه‌ی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ؛

این ناقوس مرگ رژیم آل سعود است که می‌شنوید

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان شهادت آیت الله شیخ نمر را موجب تسریع حرکت انقلابی مردم مسلمان عربستان تا سرنگونی رژیم منحوس آل سعود دانست.
کد خبر: ۶۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ - 04January 2016

این ناقوس مرگ رژیم آل سعود است که می‌شنوید

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از بیرجند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی در پی شهادت آیت الله شیخ نمر باقرالنمر «رضوان الله علیه» روحانی برجسته و رهبر شیعیان عربستان به دست جلادان وهابی تندروی رژیم منفور آل سعود؛ ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک و اقدام دیوانه وار با صدور بیانیۀ محکومیتی اعلام کرد: شهادت آیت الله شیخ النمر، باعث شکل گیری حرکت انقلابی مردم مسلمان عربستان تا سرنگونی آل سعود و موجب دمیدن روحیۀ ایستادگی، مقاومت و بیداری و جاری ساختن خون تازه ای در شریان ها و پیکرۀ اسلام خواهد شد و صدای زنگ مرگ رژیم منحوس سعودی را به صدا در آورد.

متن بیانۀ محکومیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به شرح زیر است؛

بسم رب الشهداء و الصدیقین

ولا تحسبنّ  الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءٌ  عند ربهم یرزقون

شهادت، جایگاه برتر اولیای خاص و مقربان ویژۀ الهی و آرزوی دلیرمردان خدایی است و کمترین پاداشی جاودانه و الهی است که نصیب مردان خدایی می شود، اما جبهه مشترک آمریکایی- صهیونیستی و آل سعود، به خوبی باید بداند که ریختن اینگونه خون های پاک و مطهر، باعث گسترش چمشگیر بیداری اسلامی و رشد سریع تر معارف حقیقی اسلام ناب محمدی «صلی الله علیه و آله و سلم» و موجب نابودی و سرنگونی هر چه زودترآنان خواهد شد.

شهادت مرحوم آیت الله شهید شیخ نمر باقر النمر «رحمت الله علیه » موج جدید و فراگیر بیداری اسلامی در سطح منطقه و جهان ایجاد کرده به طوری که امواج خروشان خشم و نفرت و انزجار انقلابی مسلمانان جهان، از اقدامات دیوانه وار و وحشیانۀ آل سعود همانند کوهی بر سر آنان خراب خواهد کرد.

به یقین، شعاع گسترده شهادت در مکتب اسلام و خون به ناحق ریخته شدۀ رهبر برجستۀ شیعیان عربستان، شیخ نمرهایی پای در عرصۀ گیتی خواهند نهاد که موجب تسریع در روند حرکت ها و انقلاب هایی در کشورهای تحت ستم و دیکتاتور و مستبد، همچون آل سعود خواهد شد.

مسلمانان جهان نیز با حفظ وحدت و اتحاد و انسجام دینی و اسلامی خود هرگز نخواهند گذاشت خون این روحانی مبارز و مجاهد فی سبیل الله به هدر برود. سران مستبد آل سعود تاوان این جنایت هولناک خود را به زودی پس خواهند داد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، ضمن عرض تسلیت این فاجعۀ هولناک و ضایعۀ جبران ناپذیر به محضر حضرت ولی عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و خدمت مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و تمامی مراجع و علمای دینی و حوزه های علمیه و مسلمانان جهان به ویژه ملت شهید پرور و بصیر ایران اسلامی، برای علو درجات آن شهید گرانقدر طلب رحمت و غفران واسعۀ الهی کرده و برای سایر بازماندگان و اعضای خانوادۀ محترم و داغدارشان و صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد قادر متعال در خواست می کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار