شایعه نسبت داشتن شهید «علیرضا کنی» با آیت‌الله مهدوی کنی

مسئول معراج شهدای تهران اظهار کرد: علیرضا کنی، شهید تازه شناسایی شده که خانواده‌اش ‌13 دی با پیکرش دیدار کردند،‌ هیچ نسبتی با آیت‌الله مهدوی کنی ندارد.
کد خبر: ۶۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ - 05January 2016

شایعه نسبت داشتن شهید «علیرضا کنی» با آیت‌الله مهدوی کنی

به گزارش گروه حماسه وجهاد دفاع پرس، سرهنگ ابراهیم رنگین، مسئول معراج شهدای تهران با بیان اینکه علیرضا کنی، شهید تازه شناسایی شده که خانوادهاش طی 2روز گذشته، 13 دی با پیکر وی پس از 32 سال دیدار کردند، هیچ نسبتی با آیتالله مهدوی کنی ندارد، عنوان کرد: شهید علیرضا کنی، فرزند جان برار، متولد سال ۴۴ و اعزامی از استان تهران بود.

وی افزود: شهید علیرضا کنی سال ۶۲ به جنگ اعزام و در عملیات والفجر ۲، منطقه عملیاتی حاج عمران به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر این شهید بزرگوار اخیراً از طریق پلاک احراز هویت شده است.

سرهنگ رنگین ادامه داد: این شهید مدت محدودی در تیم محافظان آیتالله مهدوی کنی بوده و به دلیل علاقه خاص به این شخصیت مذهبی و سیاسی نام خانوادگی خود را از حسینی به کنی تغییر داده بود.

مسئول معراج شهدای تهران گفت: پیکر شهید علیرضا کنی به درخواست مادر وی بر اساس سفارش خود شهید در هنگام اعزام به جبهه، قرار است در ایام فاطمیه تحویل خانواده این شهید داده و تشییع شود.

نظر شما
پربیننده ها