نماینده ولی فقیه در فارس در گفتگو با دفاع پرس:

نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی، ادامه نامه امام راحل(ره) به گورباچوف است

آیت الله ایمانی: نامه های پیامبر به سران کشورهای مختلف، نامه های ائمه(ع)، و نیز نامه امام راحل و در این زمان، نامه مقام معظم رهبری اسنادی هستند که در تاریخ خواهد ماند و آیندگان در مورد آن تفسیر و قضاوت می کنند.
کد خبر: ۶۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ - 05January 2016

نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی، ادامه نامه امام راحل(ره) به گورباچوف است

حضرت آیت الله ایمانی در گفتگوی اختصاصی با دفاع پرس در شیراز اظهار داشت: نامه های مقام معظم رهبری(مدظله) به جوانان غربی، ادامه همان رسالتی است که امام راحل(ره) داشتند در قالب نامه که به گورباچوف و جوانان شوروی ارسال داشتند.

نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری با تأکید بر این که این نامه ادامه همان راه و همان برنامه است تصریح کرد: انبیا، و در مسیر آن ها، اوصیا و جانشینانشان، چه جانشینان خاص و چه عام، به مسأله تبلبغ و بازگو کردن حقایق در هر عرصه ای و به شکلی که در زمان خود مورد پذیرش باشد، اقدام می کنند.

امام جمعه شیراز، نامه های پیامبر به سران کشورهای مختلف، نامه های ایمه(ع)، و نیز نامه امام راحل و در این زمان، نامه مقام معظم رهبری را اسنادی دانست که که در تاریخ خواهد ماند و آیندگان در مورد آن تفسیر و قضاوت خواهند کرد. همانطور که امروز ما نامه پیامبر و امامان را بررسی و ارزیابی می کنیم، آیندگان هم در مورد نامه های مقام معظم رهبری ارزیابی و تفسیر می کنند.

وی محتوای همه نامه های تبلیغ و دعوت به حق پیامبر، ایمه، امام راحل و مقام معظم رهبری را یکی و دعوت به توحید و ارزش های والای الهی دانست که در یک مسیر، هدف، محتوا، و قالب یکسان، اما عباراتی در قالب زمان های مختلف ارایه می شود.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به پیش بینی مقام معظم رهبری در مورد سقوط آل سعود و رسیدن موج بیداری به اروپا خاطرنشان کرد: یک امر طبیعی است که خون مظلوم و انسان های بی گناه اجازه نمی دهد که تشکیلاتی که از ابتدا با با خون و خونریزی روی کار آمده برای همیشه پاینده بماند، همانطور که قرآن هم به این مسأله در آیات مختلف اشاره کرده از جمله:" ان ربک لب المرصاد".

منتخب مردم فارس در خبرگان رهبری تصریح کرد: عربستان در قالب خادم الحرمین کار می کند یعنی خود را خدمتگزار حرم خدا و پیامبر(ص) مطرح می کند و در این شکل، تمام جنایت های دنیا، با مباشرت، یا مسبب اصلی است و یا شریک جرم. مگر چقدر همچین مجموعه ای دوام می آورد؟

آیت الله ایمانی همچنین به سخن امام راحل(ره) در سال 54 و در جشن های 2500 ساله اشاره کرد که فرمودند:" شجره خبیث پهلوی ریشه هایش از خاک بیرون زده و از ریشه روخاک افتاده است" و چندسال بعد شاهد سرنگونی این رژیم خبیث بودیم، رهبر انقلاب هم پیش بینی کرده اند که شجره خبیث سعود هم ان شاءالله به زودی منحل خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار