شامگاه امروز؛

کتاب "من زنده‌ام" در باغ موزه دفاع مقدس رونمایی می‌شود

کتاب "من زنده‌ام" شامل خاطرات معصومه آباد، ساعت 18 امروز در باغ موزه دفاع مقدس تهران رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۶۵۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷ - 20November 2013

کتاب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، کتاب من زندهام شامل دست نوشتههای معصومه آباد عضو شورای شهر تهران است که خاطرات وی از دوران دفاعمقدس و سالهای اسارت او در عراق را بازگو میکند.

این کتاب خرداد ماه سالجاری توسط انتشارات عروج منتشر شده، که مشتمل بر 7 فصل با موضوعات خاطرهها، نکتههای مهم و عکسهای زمان جنگ است.

فصل اول این کتاب خاطرات کودکی معصومه آباد، فصل دوم، نوجوانی وی، فصل سوم مسائل و اتفاقات انقلاب و دفاعمقدس، فصل چهارم، اسیر شدن و اتفاقات مربوط به آن را بیان میکند.

فصل پنجم روزهای انتظار خانواده معصومه آباد بعد از مفقود شدن وی، فصل ششم خلاصه اسارت معصومه آباد و انتقالش از بیمارستان الرشید بغداد به اردوگاه موصل و عنبر را بازگو میکند.

آخرین فصل کتاب من زندهام نمونههایی از نامههای این بانوی آزاده در هنگام اسارت به خانوادهاش و گزیدهای از عکسهای روز آزادی وی در کنار خانواده را نشان میدهد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید محسن
|
-
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
0
0
کتابیست که ایثار و مقاومت را خارج از افراط و تقریط های موجود در بسیاری از کتاب های به نگارش در امده شده به زیبایی تمام به تصویر کشانده و نقطه ای از حوادث پیرامون 8سال دفاع مقدس را در پیش روی خوانندگان و تاریخ نگاران قرار داده است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار