مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

ارتش باید نسبت به ساخت پل شناور ناجیان شوش اقدام کند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: اقدام ارتش نسبت به ساخت پل شناور ناجیان شوش از جمله مصوبات کمیته راهیان نور است.
کد خبر: ۶۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶ - 05January 2016

ارتش باید نسبت به ساخت پل شناور ناجیان شوش اقدام کند

به گزارش دفاع پرس از خوزستان، سردار محمد علیپور ظهر امروز در ستاد مهمانان نوروزی اظهار کرد: سردار فیروزآبادی در رابطه با راهیان نور یک ابلاغ برای موضوع های مختلف بنیاد ابلاغ کردند که هفت کمیته تشکیل شده و یکی از آنها هم راهیان نور است.

وی افزود: این کمیته مصوبات مختلفی داشته که ۹ مورد از سایر موارد بسیار مهم تر است. یکی از مصوبات این بود که مدیران دستگاه های اجرایی از جمله بنیاد شهید، جهاد کشاورزی، هلال احمر، فرمانداران دشت آزادگان، هویزه و حمیدیه و همچنین علوم پزشکی شهرهای آبادان و دزفول باید عضو کمیته باشند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: شروع اقدام ارتش نسبت به ساخت پل شناور ناجیان شوش و همچنین تأمین سوخت جایگاه های در مسیر راهیان نور توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی از دیگر مصوبات این کمیته هستند.
 
علیپور بیان کرد: تأمین پول مورد نیاز خودپردازهای در مسیر راهیان توسط بانک های عامل، احصا و بررسی نیازمندی های کلیه یادمان های دفاع مقدس و ارسال به دبیرخانه و فراهم آوردن تمهیدات لازم درمانی توسط دانشگاه علوم پزشکی نیز از دیگر مصوبات کمیته است.
 
وی با اشاره به انجام برنامه ریزی های لازم به منظور مدیریت راهیان نور از شهرهای اندیمشک، ایذه، بهبهان و اهواز گفت: لزوم برگزاری جلسات ستاد راهیان نور به صورت ماهیانه و آن هم با حضور مدیران عضو نیز از مصوبات این کمیته است.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار