حجت الاسلام محمدیان در همایش گفتمان انقلاب اسلامی در آمل:

امسال فتنه‌ای دیگر از سوی اجانب درنظر گرفته شده که روند آن کلید خورده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آمل گفت: شهادت آیت‌الله باقرالنمر یک قدم کوتاهی برای فتنه‌انگیزی و شیطنت دشمنان و زمینه‌سازی فتنه آینده است.
کد خبر: ۶۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ - 06January 2016

امسال فتنه‌ای دیگر از سوی اجانب درنظر گرفته شده که روند آن کلید خورده است

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجتالاسلام حسین محمدیان مسئول دفتر نمایندگی ولیفقیه در سپاه ناحیه آمل  درهمایش گفتمان انقلاب اسلامی با عنوان مقابله با نفوذ و گرامیداشت یاد و خاطره شهید باقرالنمر رهبر شیعیان عربستان که در مسجد علامه حسنزاده آملی برگزار شد فتنه 88  که افراد زیاد و خواص در جریان آن مردود شدند را یکی از مهمترین امتحاناتی دانست که در جریان انتخابات ریاست جمهوری رخ داد و جمهوری اسلامی ایران را متحمل سختیهای زیادی کرد.

حجت الاسلام محمدیان با اعلام اینکه با تکیه بر خداوند و اطاعت از ولایت فقیه توانستیم در انقلاب اسلامی در میان آتش سهمگین دشمنان همانند ابراهیم از آتش نمرود سربلند بیرون بیاییم، متذکر شد: ما درس آزادی و دینداری را از امام نخست شیعیان آموختیم که با ضربت شمشیر در محراب در راه خداوند احساس نجات و رستگاری میکرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولیفقیه در سپاه ناحیه آمل شهادت آیتالله باقرالنمر را یک قدم کوتاهی برای فتنهانگیزی و شیطنت دشمنان و زمینهسازی فتنه آینده اعلام کرد و افزود: امسال نیز فتنهای دیگر از سوی اجانب درنظر گرفته شده که روند آن کلید خورده است.

وی از شیطنت دشمنان به عنوان مقدمهای برای لطف خداوند در این مملکت یاد کرد و افزود:هماکنون مهمترین وظیفهمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است که باید با انتخاب آگاهانه و مسئولان پرشور پای صندوقهای رأی بیاییم.

وی  در پایان با اشاره به اینکه دشمنان استکباری در فتنههای خود میخواهند انقلاب اسلامی را با ضربههای مهلکی روبهرو کنند، تصریح کرد: درایت، بصیرت و هوشیاری مقام معظم رهبری و همراهی عمومی ملت همیشه در صحنه از ولایت سیلی محکمی بر گوش دشمنان است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار