نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

آل‌سعود یک جریان اسرائیلی و آمریکایی در جهان اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: آل‌سعود یک جریان اسرائیلی و آمریکایی در جهان اسلام است.
کد خبر: ۶۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ - 06January 2016

آل‌سعود یک جریان اسرائیلی و آمریکایی در جهان اسلام است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، آیتالله قربانعلی دری نجفآبادی صبح امروز در نشست درس اخلاق مدیران استان مرکزی اظهار داشت: آل سعود با تربیت دانش آموختگان وهابی در دانشگاههای عربستان و تزریق پول نفت به این دانشگاهها به دنبال گسترش افکار انحرافی وهابیگری و گسترش اسلام آمریکایی در منطقه و جهان اسلام است و به جرات میتوان گفت؛ آلسعود یک جریان اسرائیلی و آمریکایی در جهان اسلام است.

وی با اشاره به اعدام آیتالله نمر باقرالنمر تصریح کرد: این حرکت آلسعود که باید از آن به عنوان بزرگترین جنایت آلسعود یاد کرد، نشان دهنده خوی پلید رژیم سفاک عربستان سعودی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: دولت سعودی تلاش داشت با شهادت آیتالله النمر این چهره محبوب شیعیان را به عنوان تروریسم معرفی کند، اما خوشبختانه شیعیان اجازه ندادند این توطئه راه به جایی ببرد.

دری نجفآبادی افزود: آیتالله النمر به عنوان رهبر شیعیان عربستان به دنبال ایجاد عدالت اجتماعی در جامعه و تغییر رفتارهای ظالمانه آل سعود در برابر شیعیان بود، این روحانی مبارز نه در مبارزههای مسلحانه شرکت داشت و نه در کارهای مخفیانه علیه آلسعود مشارکت داشت.

وی با بیان اینکه امروز آلسعود با سنتهای اسلامی پیامبر در نبرد است، ادامه داد: حادثه منا و کشته شدن 7 تا 8 هزار نفر از مسلمانان در شرایطی که میشد با کمکگیری از نیروهای امدادی از کشورها مختلف از جمله ایران ابعاد این حادثه را کاهش داد، نشان میدهد عربستان با وجود چهره دروغین آزادیخواهی، امنیت و رعایت حقوق بشر در اسلام همواره به کشتار مسلمانان عادت کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر لزوم هوشیاری عالمان و مسلمانان جهان در برابر جنایتهای آلسعود تاکید کرد و گفت: در این برهه از زمان همه علمای اسلام و مسلمانان وظیفه دارند بدعت را از سنت شناسایی کرده و با تبعیت از سنت پیامبر اسلام (ص) از گسترش وهابیگری و سلفیگری در جهان جلوگیری کنند.

منبع:فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار