انتصاب مسئول اداره اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین

طی مراسمی در معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین، سید محمدیاشار نادری به‌عنوان مسئول اداره اجتماعی سازمان بسیج معرفی شد.
کد خبر: ۶۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ - 07January 2016

انتصاب مسئول اداره اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم گفت: 50 درصد از کار و فعالیت معاونت فرهنگی بسیج  در مباحث اجتماعی خلاصه می شود و نیاز است برنامهریزیهایی در جهت آشنایی با تهدیدها و فرصتهای اجتماعی صورت گیرد؛ تا بتوان برای اصلاح فرهنگ جامعه و نقشآفرینی بسیج در آن تلاش کرد.

وی ادامه داد: کاهش آسیبها و ناهنجاریهای اجتماعی و همچنین پیشگیری از اعتیاد و... نیز بر عهده اداره امور اجتماعی بسیج است.

سردار آزادی خاطرنشان کرد: طی مراسمی در معاونت فرهنگی اجتماعی بسیج، سید محمدیاشار نادری به دلیل دارا بودن خلاقیت و علاقه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی به این سمت منصوب شده است.

گفتنی است  سیدمحمدیاشار نادری همچنان مسئولیت دبیری سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور و دبیری ستاد مردمی جایزه باروت خیس را به عهده دارد.

وی کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه است و مسئولیت مدیریت فرهنگی اجتماعی سازمان اردویی راهیان نور بسیج و دبیری ستاد بازسازی واقعه غدیر کشور را در کارنامه خود دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار