سردار سلامی:

رسیدن به سبک‌زندگی اسلامی - ایرانی تنها با حرکت بسیجی‌وار ممکن است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب گفت: برای رسیدن به سبک زندگی ایرانی اسلامی که آمیخته با فرهنگ اسلامی است، باید با دید بسیجی حرکت کرد و بسیجی وار و با گذشت و ایثار موانع و هجمه‌های دشمن را کنار گذاشت.
کد خبر: ۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴ - 22November 2013

رسیدن به سبک‌زندگی اسلامی - ایرانی تنها با حرکت بسیجی‌وار ممکن است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی بسیج، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در خصوص نقش بسیج در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی، گفت : بسیج از بدو پیدایش بدون هیچ چشمداشتی در مسیر انقلاب اسلامی و ولایت حرکت کرد و امروز به لطف خدا کوچکترین انحرافی از مسیر خود پیدا نکرده است.

وی اضافه کرد: معنویت نیروهای بسیجی و فداکاری آنها در 8 سال دفاع مقدس و پس از آن باعث شد تا آرمانهای انقلاب اسلامی به سمت جلو حرکت کند و بسیج هرگاه که انقلاب به آن نیاز داشت در صحنه حاضر شد و ولایت را تنها نگذاشت.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقش بسیج بعد از دفاع مقدس در سازندگی و پیشرفت علمی کشور اشاره کرد و افزود: نیروهای بسیجی بعد از سالهای دفاع مقدس هم در همه عرصهها پیشتاز بودند و برای سازندگی کشور خود را به دورترین نقاط کشور می رساندند و بدون هیچ توقعی در صدد محرومیت زدایی بر می آمدند این فرهنگ باید در جامعه گسترش پیدا کند.
 
سردار سلامی به درخشش دانشمندان جوان بسیجی در این سالها اشاره و خاطرنشان کرد: جوانان انقلابی و بسیجی در این سالها به پیشرفت علمی کشور کمک فراوانی کردند و امثال شهید احمدی روشنها از همین فرهنگ بسیجی برآمدند.
 
وی نیاز جامعه را برای رسیدن به سبک زندگی ایرانی و اسلامی استفاده از ایثار و فداکاری بسیجی وار قلمداد کرد و گفت: برای رسیدن به سبک زندگی ایرانی اسلامی که آمیخته با فرهنگ اسلامی است، باید با دید بسیجی حرکت کرد و بسیجی وار و با گذشت و ایثار موانع و هجمههای دشمن را کنار گذاشت.
 
جانشین فرمانده کل سپاه در پایان رمز موفقیت بسیج را پوند آن با فرهنگ عاشورایی دانست و اظهار کرد: بسیج با الگو گرفتن از ایثار و گذشت حضرت اباعبدالله(ع) توانست در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی موفق شود و این رمز موفقیت بسیج است.
نظر شما
پربیننده ها