در موسسه مکتب تهران؛

رونمایی از "روز اول مهر هرگز نیامد"

رمان «روز اول ماه مهر هرگز نیامد» نوشته جمشید ملک‌پور فردا در موسسه مکتب تهران رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۶۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ - 10January 2016

رونمایی از

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع مقدس، به نقل از روابط عمومی انتشارات افراز، رمان «روز اول ماه مهر هرگز نیامد» نوشته جمشید ملکپور به تازگی توسط انتشارات افراز به چاپ رسیده و قرار است فردا دوشنبه ۲۱ دی در موسسه مکتب تهران رونمایی شود.

این رمان، داستان شهری است که آتش به جانش انداختند، دودش کردند، اشکش را درآوردند، ویرانش کردند، آوارهاش کردند. داستان عشقهای سوخته است، سینههای سوخته، صداهای خفهشده، گورهای بینام و نشان، پلاکهای افتاده برزمین، هویتهای دزدیدهشده، شناسنامههای باطلشده، روز اول ماه مهر هرگز نیامد، سند زندگی گمشده آبادانیها است...

تالیف کتاب سه جلدی «ادبیات نمایشی در ایران»، «گزیدهای از تاریخ نمایش در جهان»، «تطور اصول و مفاهیم در شبیهخوانی»، «نمایش کلاسیک»، داستان «هفت دهلیز»، «بازیگری با یک فنجان چای در خیابان انقلاب»، و همچنین اجرای «ادیپوس شهریار» در تالار مولوی، اجرای «افسانه اندوهی دلخراش» در تئاتر چهارسو، کارگردانی «رقص مرگ» اثر استریندبرگ و «کالیگولا» اثر کامو در جشنوارههای هنری استرالیا، ساخت فیلم سینمایی «باد سرخ» و ... از جمله فعالیتهای هنری جمشید ملکپور است.

«روز اول ماه مهر» دومین رمان جمشید ملکپور است که انتشارات افراز چاپ می کند. «کاشف رویا» رمان پیشین این نویسنده است که این ناشر سال گذشته آن را به چاپ رساند.

جلسه رونمایی از کتاب «روز اول ماه مهر هرگز نیامد» فردا دوشنبه ۲۱ دی از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مکتب تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان آبان جنوبی، کوچهی کیوان برگزار می شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار