بزرگداشت «جعفر خمامی‌زاده» در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی

بزرگداشت زنده‌یاد «جعفر خمامی‌زاده» از پیشکسوتان مطبوعات ایران، پژوهشگر و مورخ از سوی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ - 11January 2016

بزرگداشت «جعفر خمامی‌زاده» در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی مراسم یادبود استاد فاضل، مترجم توانا، گیلانپژوه برجسته و نویسنده شهیر مرحوم جعفر خمامیزاده را در این انجمن برگزار میکند.

مرحوم جعفر خمامیزاده از پیشکسوتان مطبوعات و پژوهشگر، مورخ و نویسنده معاصر استان گیلان، عضو هیأت مدیره انجمن آثار و مفاخر فرهنگی گیلان و عضو بنیاد فرهنگ گیلان بود که بیش از 70 سال برای اعتلای فرهنگ ایران اسلامی و نشر فرهنگ گیلان کوشید.

برخی آثار خمامیزاده شامل «تاریخچهی آموزش و پرورش گیلان از اواخر دوره قاجاریه تا امروز»، «ترانههای محلی ساکنان کرانههای جنوبی دریای خزر»، «جنگ شهادت: شامل 33 تعزیه از اوایل دوره قاجار»، «دریای خزر»، «روزنامههای ایران: از آغاز تا سال 1329 ه.ق 1289 ه.ش باضافات و شرح کامل به همراه تصاویر روزنامهها..» و «صنعت نوغان در ایران» است.

مراسم بزرگداشت وی با حضور علما، استادان، فرهیختگان و دوستداران علم و دانش شنبه 26 دیماه 1394 از ساعت 17 و 30 تا 19 و 30 در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن واقع در خیابان ولیعصر(عج)، پل امیر بهادر، خیابان سرلشکر علیاکبر بشیری، شماره 71 برپا خواهد شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار