سرهنگ صدری خبرداد

اعزام چهار هزار و 500 دانش آموز دختر استان یزد به مناطق عملیاتی جنوب کشور

مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان یزد گفت: اعزام چهار هزار و 500 دانش آموز دختر یزد به مناطق عملیاتی جنوب کشور از 2 تا 28 آذر ادامه دارد.
کد خبر: ۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷ - 23November 2013

اعزام چهار هزار و 500 دانش آموز دختر استان یزد به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ علی صدری مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان یزد به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: اولین کاروان راهیان نور متشکل از دانش آموزان دختر مدارس صبح امروز 2 آذر عازم مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شدند .

صدری خاطر نشان کرد: از امروز تا 28 آذر در قالب 98 کاروان افزون بر چهار و 500  دانش آموز دختر مدارس متوسطه استان یزد و 16 منطقه و شهرستان زیر پوشش آموزش و پرورش به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

مسئول بسیج دانش آموزان استان یزد ادامه داد: مدت اقامت دانش آموزان در مناطق عملیاتی جنوب کشور چهار روز و همراه با برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی می باشد .

صدری تصریح کرد: راویان و رزمندگان دفاع مقدس در طول سفر دانش آموزان را با ایثار و جانفشانی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس آشنا می کنند.

وی افزود: امسال حدود چهار هزار و 500 دانش آموز پسر نیز قبلا در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی بازدید کرده اند .

مسئول بسیج دانش آموزان استان یزد هدف از حضور دانش آموزان در این برنامه ها را ترویج فرهنگ ایثار و جانفشانی و نیز گسترش فرهنگ بسیجی در بین مردم و نسل جوان دانست.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار