فرهنگ و تفکر بسیجی رمز سربلندی ملت ایران

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان در بیانیه‌ای با گرامیداشت هفته بسیج، فرهنگ و تفکر بسیجی را رمز سربلندی و عبور افتخار آمیز ملت ایران از گذرگاه های سخت و پر فتنه تاریخی دانسته است.
کد خبر: ۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴ - 23November 2013

فرهنگ و تفکر بسیجی  رمز سربلندی ملت ایران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان به مناسبت  گرامیداشت هفته بسیج آمده است: حافظه تاریخی ملت ایران یادآور رخدادها و وقایع سرنوشتسازی است که درخشش عظمت و شکوه انقلابی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را چشمه جهانیان قرار داده و موجبات اقتدار و صلابت میهن اسلامی را فراهم آورده است.

این بیانیه می افزاید: بسیج جریان پاک و زلالی است که ایمان، اخلاص و حرکت در صراط مستقیم ولایت از شاخصه های اساسی آن است و به همین ویژگی های خاص آن هر روز پر توان و با طراوت تر از پیش نقش آفرین عرصه های دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

این بیانیه در ادامه، کارکردها و نقش آفرینی های حماسی و حیرت انگیز بسیج طی 34 سال گذشته به ویژه در دوران دفاع مقدس و سپس در مقطع سازندگی کشور و مقابله با فتنه های فراوان انقلاب، این نهاد مقدس را به مثابه سرمایه ای عظیم برای حل مشکلات و پاسخ به بزرگترین و مهمترین نیازهای کشور معرفی کرده است.

در پایان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان ضمن تبریک این هفته به بسیجیان ولایتمدار و غیرتمند، از حماسه آفرینی این عزیزان و خانواده معظم شهدای بسیج که در دوران دفاع مقدس با بذل جان عزیز خویش، نهال انقلاب را آبیاری کردند، تجلیل و برای این استوانه های نظام در پیشبرد اهداف کشور آرزوی موفقیت و سربلندی کرده است.

نظر شما
پربیننده ها