پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت هفته بسیج

بسیج نقش حساسی در مقابله با هجمه‌های دشمن دارد

نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پیام مشترکی به مناسبت هفته بسیج اعلام کردند: بسیج مستضعفان، شجره طیبه‌ای است که با بهره‌گیری از خالص‌ترین افراد نقش حساسی در مقابله با هجمه‌های دشمن دارد.
کد خبر: ۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳ - 23November 2013

بسیج نقش حساسی در مقابله با هجمه‌های دشمن دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، آیتالله نورالله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان و ربیع فلاح استاندار مازندران به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است: پنجم آذر ماه در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی، نقطه عطف بسیار مهم و آغاز حرکتی عظیم برای حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی محسوب میشود.

این بیانیه می افزاید: بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با صدور فرمان تاریخی خود مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان، شجره طیبهای را بنیان نهادند که تا به امروز برکات فراوانی برای انقلاب اسلامی و مردم مومن و مسلمان میهنمان به دنبال داشته است.

در ادامه این پیام آمده است: این نهاد ارزشمند انقلابی با بهرهگیری از شریفترین و خالصترین افراد و حضور در صحنههای مختلف از هشت سال دفاع مقدس گرفته تا حضور در عرصه آبادانی ایران اسلامی و مقابله با هجمههای فرهنگی و عقیدتی نقشی بسیار حساس، مهم و اساسی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عهده دار بوده است.

دراین بیانیه تصریح تاکید شد: امروز نیز نهاد مقدس بسیج در عرصههای مختلف علمی، فناوری، تکنولوژی، اقتصادی، سازندگی و ورزشی نقش بیبدیلی داشته و خودکفایی و استقلال کشور را در همه زمینهها هدف والای خود قرار داده است.

در ادامه بیان شد: اینجانبان با گرامیداشت هفته بسیج، این مناسبت بزرگ را به همه بسیجیان سرافراز و دلاور به ویژه بسیجیان جان برکف لشکر همیشه پیروز 25 کربلا که یاد و خاطره دلیرمردان دیار علویان را در دوران دفاع مقدس در ذهن متبادر میسازد، تبریک گفته و توفیق و پیروزی همگان را در راستای آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت میکنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار