با حضور سردار نقدی؛

1000 سالن ورزشی بسیج در سراسر کشور افتتاح شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، عصر امروز در مراسم افتتاح همزمان 1000 سالن ورزشی بسیج که از طریق ویدئو کنفرانس صورت گرفت، گفت: بسیج عزم خود را برای توسعهٔ ورزش نشان داد.
کد خبر: ۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸ - 23November 2013

1000 سالن ورزشی بسیج در سراسر کشور افتتاح شد

مراسم افتتاح همزمان 1000 سالن ورزشی بسیج، از طریق ویدئو کنفرانس با حضور سردار "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار "محسن کاظمینی" فرمانده سپاه محمد رسولالله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این مراسم "گودرزی" وزیر ورزش و جوانان، "مهدی چمران" عضو شورای شهر تهران و برخی از هیئتهای ورزشی نیز حضور داشتند.

سردار نقدی در این مراسم با ارائه گزارشی از ساخت و راه اندازی بیش از 1000 مجموعه چند منظوره ورزشی تأکید کرد: بسیج یک بار دیگر درخشید و عزم خود را در عرصهٔ توسعهٔ ورزش نشان داد.

وی با بیان اینکه بسیجیان فرمان ولی امر خود را به خوبی اجرا کردند، افزود: بسیجیان به خواسته امر ولی خود که توجه به ورزش است لبیک گفته و به میدان آمدند تا یک حماسهٔ بزرگ را خلق کنند و نشان دهند همهٔ وجودشان وقف اطاعت و عملی کردن فرامین ولی امرشان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مجموعهای که اکنون شکل گرفته است را اگر برای ساخت و راه اندازی به دیگر دستگاهها و نهادها واگذار میکردند حداقل پنج سال زمان و پنج برابر بودجه نیاز بود، اما با مدیریت بسیجی، کمتر از یک ونیم سال شاهد افتتاح یک هزار سالن ورزشی در کشور هستیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار