نخستین یادواره 62 شهید بی سیم چی استان سمنان برگزار شد

نخستین یادواره شهدای مخابرات و بی سیم چی استان سمنان با نام "بسیج ایثار و شهادت" در مهدیه بزرگ سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸ - 23November 2013

نخستین یادواره 62 شهید بی سیم چی استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، یادواره 62 شهید بی سیم چی استان سمنان با هدف تجلیل از خانواده معظم شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها برگزار شد.

"شاهب" دبیر ستاد یادواره شهدای مخابرات و بیسیم چی استان سمنان با بیان اینکه در عظمت شهدای مخابرات همین بس که این شهدا جزء مظلومترین و با گذشتترین رزمندگان دوران دفاع مقدس بودند، تصریح کرد: این شهدای مخابرات بودند که تمام تلاششان را میکردند تا ارتباط فرماندهان با رزمندگان قطع نشود.

سردار"سالار آبنوش" فرمانده سپاه استان قزوین در این همایش طی سخنانی گفت: در عملیات خیبر و والفجر 8 با اقدام ابتکاری مخابرات سپاه و با وجود جریان شدید آب ارتباط کابلی امن برقرار شد و با تلاش بچه های مخابرات بی سیمها طوری آببندی شد که نیروهای غواص به راحتی در داخل آب میتوانستند ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: امروز آمریکا و استکبار جهانی در صدد فریب مسلمانان و القای شبهه بین آنان است و تنها راه هدایت و رستگاری پیروی و اطاعت محض از مقام معظم رهبری است.

شایان ذکر است در این یادواره از 62 شهید شناسایی شده استان سمنان تجلیل به عمل آمد و نمایشگاهی از ادوات و عملکرد مخابرات در زمان جنگ در معرض دید عموم مردم قرار گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار