مسئول سازمان اردویی استان یزد خبر داد:

اعزام بیش از هفت هزار دانش آموز از استان یزد به کربلای ایران

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر یزد گفت: تاکنون بیش از 7 هزار دانش آموز از استان یزد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده اند.
کد خبر: ۶۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ - 17January 2016

اعزام بیش از هفت هزار دانش آموز از استان یزد به کربلای ایران

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سرهنگ حبیب الله سیف الدینی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان یزد از 11 مهرماه آغاز شده است گفت: طی این مدت توانسته ایم حدود 7 هزار نفر از دانش آموزان استان را در 3 بازه زمانی طی 24  مرحله به اردوهای راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام کنیم.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر یزد گفت: از این تعداد 3856 نفر را برادران و 3222 نفر را برادران تشکیل می دهند.

وی در ادامه گفت: چهارمین دوره اعزام های دانش آموزی از ابتدای بهمن ماه آغاز خواهد شد که در این دوره نیز بیش از 5 هزار نفر اعزام خواهند شد.

سیف الدینی افزود: این کاروانها در دو روز کامل از مناطق عملیاتی دهلاویه ، هویزه ، شلمچه ، شهدای رمضان ، حوزه دفاع مقدس خرمشهر و شهدای اروند بازدید خواهند داشت. همچنین دانش آموزان عزیز یک شب را در نمایش رزمی فرهنگی مردان آسمانی حضور پیدا می کنند که این برنامه با جذابیت خاصی که دارد روزهای آغازین دفاع مقدس و تهاجم لشکریان بعثی عراق به خرمشهر عزیز را به تصویر می کشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار