در گرامیداشت شهادت نواب صفوی در قم مطرح شد:

شهید نواب صفوی از پیشگامان مبارزه با رژیم شاهنشاهی بود

مسئول دفتر حزب فدائیان اسلام قم: این شهید مبارز علاوه بر شجاعت و غیرت کم نظیر در جهاد با مستکبران و مستبدان، اندیشه و منطقی محکم و مستدل در بحث و گفت و گو با ضد انقلاب و دشمنان اسلام داشت، از این رو رژیم سفاک پهلوی وی را به همراه دیگر همرزمانش مظلومانه به شهادت رساند.
کد خبر: ۶۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ - 18January 2016

شهید نواب صفوی از پیشگامان مبارزه با رژیم شاهنشاهی بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، آیین گرامیداشت شصتمین سالگرد شهادت شهید سید مجتبی نواب صفوی و دیگر شهدای فدائیان اسلام، عصر دیروز بر سر مزار این شهدا در وادی السلام قم برگزار شد.

رضا گرزین مسئول دفتر حزب فدائیان اسلام قم طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: شهید نواب صفوی از پیشگامان مبارزه با رژیم شاهنشاهی بود که با همه جان و توان به یاری امام خمینی(ره) شتافت.

وی خاطرنشان کرد: این شهید مبارز علاوه بر شجاعت و غیرت کم نظیر در جهاد با مستکبران و مستبدان، اندیشه و منطقی محکم و مستدل در بحث و گفت و گو با ضد انقلاب و دشمنان اسلام داشت، از این رو رژیم سفاک پهلوی وی را به همراه دیگر همرزمانش مظلومانه به شهادت رساند.

حجت الاسلام سید معزالدین حسینی از مبارزان پیش از انقلاب نیز در این مراسم با اشاره به شخصیت برجسته علمی، اخلاقی و جهادی شهید نواب صفوی تصریح کرد: این شهید بزرگوار می تواند برای نسل جوان امروز کشورمان، از بهترین الگوهای ایثار و جهاد و شهادت باشد.

شهید سید مجتبی نواب صفوی از روحانیون مبارز و رهبر جمعیت «فدائیان اسلام» و از پیشتازان مبارزات اسلامی و مکتبی بر ضد رژیم شاهنشاهی و استعمار بود که پس از 10سال مبارزه با رژیمستمشاهی سرانجام در 27 دی ماه سال 1334 همراه با سه تن دیگر از همرزمان خود، به نام شهیدان سید محمد واحدی، مظفر علی ذوالقدر و خلیل طهماسبی به شهادت رسید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار