در یادواره 67 شهید عملیات کربلای4و5 شهرستان کاشمر عنوان شد:

اگر ایمان ما و جامعه سقوط کند همه‌چیز سقوط خواهد کرد

حجت اسلام نیک‌بین گفت: اگر ایمان ما و جامعه سقوط کند همه‌چیز سقوط خواهد کرد. رزمندگان و ایثارگران و فرزندان این ملت که جمعی از آن‌ها به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، با ایمان محکم و استوار خود ۸ سال ایستادند و از این آب‌وخاک دفاع کردند.
کد خبر: ۶۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ - 20January 2016

اگر ایمان ما و جامعه سقوط کند همه‌چیز سقوط خواهد کرد

به گزارش دفاع پرس از کاشمر، به همت مؤسسه فرهنگی هنری ریحانه ولایت کاشمر یادواره ۵سردار و ۶۲شهید شهرستان کاشمر که در دیماه سال ۱۳۶۵در عملیات کربلای ۴و ۵ به شهادت رسیده بودند با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولین در هیئت رزمندگان اسلام کاشمر برگزار شد.

در این مراسم حجت اسلام نیکبین مسئول حوزه علمیه حاج شیخ کاشمر با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کربلای ۴ و ۵ گفت: پدران و مادران شهدا اگرچه دانش علمی بالائی نداشتند ولی از بینش و بصیرت بالائی برخوردار بودند که خیلی از تحصیلکردهها از آن بیبهره بودند. اینگونه پدر و مادران با بینش و بصیرتی بودند که اینچنین فرزندانی را تربیتکرده و در راه دفاع از اسلام و ارزشهای انسانی در جهت جلب رضایت خدا فدا کردند.

وی در ادامه با اشاره به جمله شهید جهانآرا که گفته بود” اگر شهر سقوط کرد نگران نباشید مواظب باشید که ایمانتان سقوط نکندیادآور شد: اگر ایمان ما و جامعه سقوط کند همهچیز سقوط خواهد کرد. رزمندگان و ایثارگران و فرزندان این ملت که جمعی از آنها به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، با ایمان محکم و استوار خود ۸ سال ایستادند و از این آبوخاک دفاع کردند. آنها اگر جنگ ۳۰سال هم طول میکشید چون اعتقاد به خدا و اهلبیت داشتند و پیرو ولایت بودند بازهم استقامت میکردند ، امروز مردم و مسئولین ما باید از شهدا درس صبر و استقامت بگیرند.

حجت اسلام نیکبین افزود: شهدا با ایمان به خدا از دنیا گذشتند و بر نفس خود غلبه کردند و اوج گرفتند، آنقدر که به خدا رسیدند، آنان فهمیدند این دنیا حقیقی و باقی نیست و حیات و زنده بودند جای دیگر است. ما برای اینکه به خدا برسیم باید خلاف نفس خود حرکت کنیم. باید از زندگی شهدا درس بگیریم و یاد آنان را در همه حال زنده نگهداریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار