یادبود شهید مفقود مدافع حرم "محمد اینانلو" برگزار می‌شود

مراسم یادبود شهید مدافع حرم "محمد اینانلو" که در سوریه به شهادت رسیده و پیکر وی تاکنون مفقود مانده است عصر امروز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ - 20January 2016

یادبود شهید مفقود مدافع حرم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، "محمد اینانلو" از رزمندگان مدافع حرم حضرت زینب(س)  در درگیری با نیروهای تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

وی از دانشجویان رشته علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی کرج است که چندی پیش به دست نیروهای تکفیری وهابی به شهادت رسید و با وجود اعلام خبر شهادت از سوی شاهدان عینی اما پیکر شهید به دلیل وجود شرایط خاص در منطقه هنوز مفقود مانده و به کشور بازنگشته است.

مراسم یادبود شهید محمد اینانلو امروز چهارشنبه 20 دی ماه از ساعت 14:30 دقیقه در مصلی مهرشهر کرج برگزار می شود.

به مناسبت شهادت شهید "محمد اینانلو" دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیام تسلیتی را صادر کرد که متن پیام بدین شرح است: خبرشهادت شهید اینانلو از همکاران این وزارت، دردفاع از حریم اهل بیت(ع)، موجب تاثر و تالم گردید، افراطی گری و تروریسم در جامعه بشری به جایی رسیده است که مقدسات ادیان الهی نیز مورد تعرض قرار میگیرند و این به معنای سقوط اخلاق و انسانیت است.

و چه بسیار انسانهای بزرگی که برای حفظ این ارزشها و مقدسات جان خود را در کف اخلاص نهاده و شهادت را بر زندگی ترجیح میدهند.

بدون شک شهادت پاداشی است که خداوند برای مقربان درگاهش منظور مینماید اینجانب یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشته  و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل مسئلت مینمایم.

امیدوارم خداوند همه ما را در صیانت و تداوم راه این شهیدان، یاری فرماید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار