فصل جدیدی در "معمای شاه" باز می‌شود

سریال تلویزیونی «معمای شاه» در قسمت دوازدهم خود روایتگر فرازهایی از زندگی خانواده دکتر وزیری خواهد بود.
کد خبر: ۶۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ - 20January 2016

فصل جدیدی در

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، در قسمتهای گذشته سریال «معمای شاه» بینندگان شاهد فراز و نشیبهای رابطه محمود با بازی امیریل ارجمند ـ با شخصیت گلنار با بازی نرگس محمدی بودهاند. در این قسمت با تمرکز بیشتر بر بخش داستانی سریال، سرانجام این رابطه مشخص می شود.

همچنین از این قسمت چند بازیگر جدید وارد سریال میشوند. احمد نجفی در نقش «تیمسار رزمآرا»، کاظم هژیر آزاد در نقش «تیمسار اعتمادی» و رز رضوی در نقش «آذر اعتمادی» برخی از بازیگران جدید معمای شاه هستند.

آغاز دوباره تصویربرداری سریال همچنین از امروز چهارشنبه سیام دی ماه، در شهرک سینمایی غزالی از سر گرفته شد. در این بخش سازندگان «معمای شاه» با تمرکز بر مقطع تاریخی سالهای 1331 و 1332 با حضور عبدالرضا اکبری در نقش «فضل الله زاهدی»، «مژگان ربانی» در نقش اشرف، نرگس محمدی، امیر یل ارجمند و... بخشهایی از سریال در لوکیشن «زورخانه شعبان جعفری» را مقابل دوربین میبرند. نقش شعبان جعفری در معمای شاه توسط «نادر سلیمانی» ایفاء میشود.

این سریال 80 قسمتی به نویسندگی و کارگردانی «محمدرضا ورزی» و تهیهکنندگی «علی لدنی» در سیمای جمهوری اسلامی ایران ساختهشده است. 80 بازیگر اصلی، 520 بازیگر فرعی و بیش از 560 نفر از عوامل پشت دوربین از اردیبهشت سال 1391 تاکنون در ساخت این اثر همکاری داشتهاند.

«معمای شاه» بهمرور وقایع تاریخی، اجتماعی و سیاسی ایران در فاصله سالهای 1317 تا 1357 همزمان با دوران پهلوی دوم میپردازد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار