نماینده جنبش جهاد اسلامی عنوان کرد؛

تحمیل معادله خلع سلاح مقاومت در مقابل بازسازی از سوی اعراب/ بهره برداری رژیم صهیونیستی از آشوب های منطقه

ناصر ابو شریف به مقاومت مردم فلسطین ومحاصره ای به مراتب شدیدتر از گذشته‌ در غزه اشاره کرد و افزود: متاسفانه اعراب و حامیان آنها معادله خلع سلاح مقاومت در مقابل بازسازی را به مردم غزه تحمیل می کنند.
کد خبر: ۶۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ - 20January 2016

تحمیل معادله خلع سلاح مقاومت در مقابل بازسازی از سوی اعراب/ بهره برداری رژیم صهیونیستی از آشوب های منطقه

به گزارش خبرنگار گروه بین الملل دفاع پرس، ششمین همایش غزه نماد مقاومت امروز چهارشنبه سی دیماه با حضور ناصر ابو شریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران برگزار شد.

در این همایش نماینده جنبش جهاد اسلامی ضمن تشکر از برگزار کنندگان همایش غزه نماد مقاومت اظهار داشت: سال گذشته گذرگاه رفح تنها بیست و یک روز باز بود و بازسازی غزه بعد از جنگ ۵۱ روزه هنوز انجام نشده است و متاسفانه اعراب و حامیان آنها معادله خلع سلاح مقاومت در مقابل بازسازی را به مردم غزه تحمیل می کنند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه یک میلیون و هشتصد نفر در غزه زندانی هستند افزود: مردم فلسطین کماکان در حال مقاومتند و امروز نوار غزه شاهد محاصره ای به مراتب شدیدتر است. رژیم صهیونیستی آب دریا را به تونل های زیر زمینی هدایت می کنند و منابع آب شیرین مردم غزه را نابود کرده است.

وی گفت: کرانه باختری از سه ماه قبل شاهد انتفاضه قدس است و تاکنون دویست نفر شهید و بیش از هزاران نفر زخمی شده اند و رژیم صهیونیستی سیاست های سابق خود مبنی بر انهدام خانه های رزمندگان فلسطینی را احیا کرده است و سیاست تاسیس شهرک های صهیونیست نشین بیش از گذشته در حال پیشرفت است.

ابو شریف به انتفاضه مردم فلسطین علیرغم سیاست های اشغالگری رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: بیشتر افرادی که دست به عملیات های استشهادی می زنند زیر بیست سال سن دارند که در عصر پیمان اسلو تربیت و بزرگ شده اند.

وی افزود: مردم فلسطین از صد سال پیش یعنی از سال ۱۹۱۷ میلادی با مسئله اشغال سرزمینشان از سوی رژیم صهیونیستی مواجه بوده اند که جوانان ما در این سال ها دستاوردهای بزرگی را کسب کرده اند.

ابو شریف با بیان اینکه طرح رژیم صهیونیستی فقط فلسطین را هدف قرار نداده، تصریح کرد: این طرح تمام امت اسلامی را از وحدت و هویت گرفته تا فرهنگ هدف قرار داده است.

وی رژیم صهیونیستی را با توجه به درگیری های منطقه رژیمی خوش شانس ارزیابی کرد و اظهار داشت: رییس موساد و فرمانده ارتش رژیم  صهیونیستی همین مسئله را تایید کرده اند و بیشترین استفاده را از این شرایط می برند.

وی اظهار داشت: ما نباید مردم فلسطین را در مقابل توطئه غربی صهیونیستی تنها رها کنیم. پول دو فروند جنگنده میراژ که ۲۵۰ میلیون دلار است برای ده سال هزینه های جنبش های مقاومت کافی است.

وی در پایان این نبرد را تنها نبرد فلسطین ندانست و اذعان داشت: این نبرد تمام امت اسلامی علیه توطئه غربی و عبری است و ما باید متحد شویم و اختلافات داخلی را کنار بگذاریم چرا که این اختلاف به نفع رژیم صهیونیستی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار