آغاز به کار «رادیو انقلاب» از امروز

رادیو انقلاب از امروز اولین روز بهمن ماه فعالیت‌های خود را با هدف پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و پوشش رویدادهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری آغاز می‌کند.
کد خبر: ۶۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ - 21January 2016

آغاز به کار «رادیو انقلاب» از امروز

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس،همزمان با فرا رسیدن بهمن ماه و در آستانه سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و دهه مبارک فجر، رادیو انقلاب با هدف پاسداشت ارزشهای انقلاب اسلامی وپوشش رویدادهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از امروز پنجشنبه اول بهمن به صورت 24 ساعته روی موج افام ردیف 95. 5مگاهرتز فعالیتش را آغاز میکند.

این شبکه رادیویی که با بهره گیری از برنامهسازان حرفهای رادیو در دسترس همه قرار میگیرد، فرصت مغتنمی ایجاد میکند تا مردم بار دیگر با داشتههای خود و آرمانهای حرکت بزرگ و مردمی کشورمان در سال 57 بیعت و تجدید میثاق کنند.

روایت جامعی از انقلاب اسلامی در چارچوب گفتمان متمرکز و بازنمایی مفاهیم انقلاب با حضور همه اقوام در فضای رسانهای یکپارچه از مهمترین اهداف تأسیس این شبکه است.

همچنین با توجه به نزدیک بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، رادیو انقلاب علاوه بر پرداختن به مقوله انقلاب درباره حضور مجدد و پرشور مردم کشور که بار دیگر حماسه بزرگی را در تاریخ کشور رقم میزنند نیز برنامهسازی میکند و در کنار مردم خواهد بود.

برنامههای متنوع در قالبهای مختلف از جمله خبری، گزارشی، برنامههای گفتگومحور ترکیبی و نمایشی و همچنین استفاده گسترده از سرودهای زمان انقلاب و... در این رادیو پخش شده و فرصت مناسبی برای افزایش سطح تعامل و همگرایی بیشتر مردم و رسانه ملی به ویژه رادیو را در این ایام ایجاد میکند.

مخاطبان رادیو میتوانند از طریق باند افام ردیف 95. 5 مگاهرتز، اپلیکیشن رادیو به نشانی www. iranseda. ir روی تلفنهای همراه و گیرندههای دیجیتال در سراسر کشور این شبکه رادیویی را دریافت کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار