حجت‌الاسلام سعیدی در جمع روحانیون سپاه:

انقلاب اسلامی ایران ابرقدرتی آمریکا را متزلزل کرده است/ تقابل آل سعود با اسلام ناب محمدی(ص)

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران توانسته گستره نفوذ آمریکا را درنوردیده و با توسعه گفتمانی، ابرقدرتی آمریکا را در معرض تزلزل قرار دهد.
کد خبر: ۶۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲ - 23January 2016

انقلاب اسلامی ایران ابرقدرتی آمریکا را متزلزل کرده است/ تقابل آل سعود با اسلام ناب محمدی(ص)

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در دومین همایش میقات روحانیون شاغل در سپاه، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر شعارهای خود در جغرافیای جهان در تقابل همهجانبه با نظام سلطه قرار دارد، اظهار داشت: مقابله با نظام استکبار آمریکا، دفاع از مظلومان و مستضعفان، گسترش اسلام ناب و حمایت از نهضتها و انقلابهای مردمی از مهمترین شعارهایی است که عرصه نفوذ انقلاب اسلامی را توسعه داده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با تاکید بر عمقبخشی مردمی و با ارائه ایدئولوژی و جهانبینی توحیدی توانسته قلبهای ملتهای آزاده دنیا را مجذوب کند.

حجتالاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه با تاکید بر اینکه آمریکاییها امروز بهشدت از انقلاب اسلامی هراس دارند، گفت: انقلاب اسلامی ایران توانسته گستره نفوذ آمریکا را درنوردیده و با توسعه گفتمانی، ابرقدرتی آمریکا را در معرض تزلزل قرار دهد.

وی تهدید مستقیم و نیابتی، تحریم و تعامل را از راهبردهای آمریکا در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران گفتمان نبوی را در دنیا احیا کرد، بیان کرد: آل سعود که روزی بهعنوان ابزار آمریکاییها در برابر شوروی قرار گرفت، امروز برای مقابله با اسلام ناب محمدی(ص) در خدمت آمریکاست.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه با اشاره به اعمال تحریمهای ظالمانه نظام سلطه و استکبار علیه ملت ایران گفت: عظمت و صلابت رهبری و همراهی مردم موجب شد که این تحریمهای همهجانبه ناکارآمد شود.

وی راهبرد تعامل را دیگر رویکرد آمریکا با تکیه بر همزیستی مسالمتآمیز توصیف و تصریح کرد: آمریکا از طریق این راهبرد با پذیرش بخشی از خواستههای ایران در صدد ایجاد معبری برای نفوذ و استحاله نظام است.

حجتالاسلام والمسلمین سعیدی در پایان سخنانش ایستادگی انقلابی در برابر نظام سلطه، حمایت از جبهه مقاومت و اقتصاد مقاومتی را ازجمله راهبردهای انقلاب اسلامی خواند و تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران پرچمدار ظلمستیزی و مقابله با نظام سلطه و استکبار در جای جای دنیا است.

دومین همایش میقات روحانیون سپاه با حضور مسئولین دفاتر نمایندگی و روحانیون شاغل در ردهها، نیروها و سپاههای استانی به مدت 2 روز در تهران برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار