وضعیت اقتصادی کشور در پسابرجام، امشب در پایش بررسی می‌شود

برنامه پایش امشب با موضوع بررسی وضعیت اقتصادی کشور بعد از رفع تحریم‌ها از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۶۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ - 24January 2016

وضعیت اقتصادی کشور در پسابرجام، امشب در پایش بررسی می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، بازار گمانهزنیها در رابطه با آینده اقتصاد ایران پس از رفع تحریمها داغ داغ است، عده ای در گذشته ای نه چندان دور تحریمها را مهمترین مشکل اقتصاد ایران میدانستند و اعتقاد داشتند با رفع آنها، گشایشی عظیم در اوضاع اقتصادی کشور ایجاد میشود اما درآن سو، عده ای دیگر اعتقاد دارند که رفع تحریم ها فقط سبب تسهیل صادرات و واردات میشود و مشکلات داخلی اقتصاد ایران میبایست بگونه ای دیگر حل شود.

در برنامه امشب پایش «اسدالله عسگراولادی» فعال اقتصادی و صادر کننده نمونه ملی و همچنین «محمد حسین ادیب» استاد دانشگاه و کارشناس اقتصادی با حضور در برنامه پایش به این سؤال پاسخ میدهند که رفع تحریمها چه فرصتهایی برای کسب و کار ایجاد میکند و وضعیت اقتصادی کشور پس از رفع تحریمها چگونه خواهد بود.

در بخش دیگری از برنامه پایش، پشت پرده حمایت بانکها از تولید ملی واکاوی میشود و کارشناسان به این سؤال پاسخ میدهند که چرا برخی تولید کنندگان و دولتمردان از نظام بانکی ناراضی هستند. تحلیل ویژه بازار بورس و ارز نیز از دیگر بخشهای برنامه امشب است. مرتضی صفدری زاده کارآفرین نمونه ملی نیز با حضور در این برنامه تجربیات و رموز موفقیت خود را برای بینندگان تشریح میکند.

سؤال نظرسنجی برنامه امشب نیز به این شرح است: حدس میزنید با رفع تحریمها کدام بازار زودتر از رکود خارج خواهد شد ؟ 1- پوشاک 2- خودرو 3- فرش دستباف 4- لوازم خانگی 5- مسکن.

بینندگان میتوانند از هم اکنون برای شرکت در این نظرسنجی عدد گزینه مورد نظر را به شماره پیامک 30000111 ارسال کنند.

برنامه "پایش "به تهیهکنندگی توحید آتشبار، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبهها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیا داوود اسفندیاری پخش میشود.

نظر شما
پربیننده ها