پایان مرحله مقدماتی سومین دوره مسابقات جلسات قرآنی محلات شهر تهران

مرحله مقدماتی سومین دوره «مسابقات قرآنی سراج» با حضور جمع کثیری از قاریان منطقه 11 در فرهنگسرای رازی برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ - 24January 2016

پایان مرحله مقدماتی سومین دوره مسابقات جلسات قرآنی محلات شهر تهران

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس در این بخش از مسابقات شرکت کنندگان در بخش صحیح خوانی، حفظ و قرائت به رقابت با یکدیگر پرداختند و در رشته صحیح خوانی فضایی مناسب جهت حضور شاگردانی که هنوز در قرائت در حد متوسط قرار دارند ایجاد کرد.

نخستین روز این رقابتها به خواهران اختصاص داشت و در 2 بهمن با میزبانی از برادران قاری به پایان رسید.

فرهنگسرای رازی در دوره رقابتهای مرحله مقدماتی سومین دوره مسابقات جلسات قرآنی محلات شهر تهران 1 و 2 بهمن از ساعت 9 تا 17 به عنوان ستاد منطقه 11 میزبان شرکت کنندگان خواهد بود.

فرهنگسرای رازی در دوره رقابتهای مرحله مقدماتی سومین دوره مسابقات جلسات قرآنی محلات شهر تهران به عنوان ستاد منطقه 11 میزبان علاقه مندانی بود که در دو روز متوالی از ساعت 8 صبح تا 20 به رقابت با یکدیگر پرداختند.

همچنین براساس آمارهای ثبت نام شدگان 943 نفر از بانوان و 484 نفر از آقایان در مسابقات قرآن شهر تهران در پهنه مرکز حضور داشتند و داوری این مسابقات در بخش آقایان به عهده مصطفی یادگاری (صوت)، سیدحسین موسوی (لحن)، سیدرضامیرموسایی (حسن حفظ وقف و ابتدا)، محمد دهنوی (کمیته فنی) و مرتضی یادگاری(تجوید) بود.

همچنین در بخش خواهران خانمها چنگی(صوت)، حاج علی(لحن)، نیاورانی(تجوید)، شهریاری(حسن حفظ وقف و ابتدا) و فرخی(کمیته فنی)  عهده دار داوری این مسابقات بودند.

دومین دوره این مسابقات با هدف توجه و حمایت از اساتید و جلسات قرآنی که خاستگاه اصلی رشد و پرورش قاریان و حافظان قرآن کریم است برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار