فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز:

بزرگترین دستاورد حضور شهدا، تجدید پیمان و عهد مردم با آنان بود

فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز گفت: بزرگترین دستاورد حضور شهدا در استان فارس و خصوصا شهر شیراز تجدید پیمان و عهد مردم با شهدا بود.
کد خبر: ۶۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ - 25January 2016

بزرگترین دستاورد حضور شهدا، تجدید پیمان و عهد مردم با آنان بود

به گزارش دفاع پرس از شیراز، سرهنگ دوم پاسدار سید حسین حسینی در نشست خبری با موضوع معنویت و اهمیت حضور شهدا در استان و شهر شیراز اظهار داشت: کاروان شهدا گمنام که با نام کاروان شاهدان بصیر آمده بودند پیام داشت و پیامشان این بود که آنان راه خودشان را به خوبی و درستی انتخاب کردهاند و الان هم راهنما و عبرت آمیز برای همه میباشند که آنان مسیر را بهدرستی برای همه نشان میدهند.

وی افزود: این راه دفاع از اسلام و انقلاب در یاری و نصرت دین خدا بود که شهدا بهفرمان هل من ناصر رهبر کبیر انقلاب در صحنهها حضور پیدا نمودند و درس خوبی به متجاوزان و استکبار جهانی دادند و الان هم با حضورشان در ندای لبیک این عمار مقام معظم رهبری میباشد که با حضورشان به همگان نشان دادند که هنوز در وسط میدان هستند در پشتیبانی از ولایت لحظهای کوتاه نخواهند آمد و در مقابل استکبار که برای از بین بردن اسلامیت و ماهیت دینی انقلاب و نظام با نقشه جدید آمدهاند هنوز ایستادهاند.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز خاطرنشان کرد: امروز هدف دشمن از بین بردن ماهیت دینی انقلاب و نظام میباشد که استکبار در فکر از بین بردن این استحاله از درون میباشد که متأسفانه شاهد آن هستیم برخی حرفهایی که توسط انقلابیون گذشته برای هجمه به دستاوردهای انقلاب و نظام در بهدست آوردن قدرت حرفهای دشمنان را بیان میکنند.

حسینی افزود: حمله به جایگاه مجلس خبرگان، تضعیف نظام، توهین به مردم و مردم را بیسواد خواندن نشاندهنده کوچ تفکر لیبرالی دانست که به ذهن و فکر بعضی از معاندان انقلاب راهیافته است.

وی حضور شهدا در استان و خصوصاً در شهر شیراز را تلنگری به همه دانست که باید راه آنان را ادامه دهیم و کسانی میتوانند این راه بروند که بصیرت داشته باشند و انسان با بصیرت درشناخت فتنهها ی گوناگون و توطئه دشمنان و شیاطین هوشیار می باشد که اگر شناخت و بصیرت خوب اتفاق بیفتد تشخیص حق از باطل و درست از نادرست آسانتر میباشد.

سرهنگ حسینی در پایان به حضور حماسی و بزرگ مردم شیراز در تشییع شهدا اشاره نمود و گفت: شور دینی و احساسات مردم چیزی میباشد که دشمنان از آن غافل و ترسانند و این مردم بنشان دادهاند که عمیقاً به انقلاب و ارزشهای آن در ادامه راه شهدا پایبند میباشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار