با حضور رئیس قوه قضاییه؛

سالگرد شهادت نواب صفوی و شهدای فداییان اسلام در قائمشهر برگزارمی شود

مسئول جمعیت فداییان اسلام مازندران گفت : آیین سالگرد شهادت نواب صفوی و دیگر شهدای فداییان اسلام با حضور و سخنرانی آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در قائمشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۶۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ - 26January 2016

سالگرد شهادت نواب صفوی و شهدای فداییان اسلام در قائمشهر برگزارمی شود

به گزارش دفاع پرس، سید حسن طاهری اطاقسرایی  گفت: آیین شصتمین سالگرد شهادت سید مجتبی نواب صفوی و یاران باوفایش( ششم بهمن ) در مسجد جامع قائمشهر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پیش از این نیز آیین سالگرد شهید نواب صفوی و یارانش به همت و تلاش جمعیت فداییان اسلام مازندران در قائمشهر برگزار می شد.

مسئول جمعیت فداییان اسلام مازندران گفت که برگزاری مراسم سالگرد نواب صفوی و یارانش سی و چهار سال بصورت مستمر در شهرستان قائمشهر برگزار می شود .

شهید نواب صفوی در سال 1303 در تهران و خانواده ای روحانی متولد شد. وی از روحانیون مبارز و رهبر جمعیت فداییان اسلام و از پیشتازان مبارزات اسلامی و مکتبی بر ضد رزیم شاهنشاهی و استعمار بود. شهیدان عبدالحسین واحدی ، سید محمد واحدی ، سید حسن امامی ، مظفر علی ذوالقدر و خلیل طهماسبی از یاران با وفای نواب صفوی بودند.

نواب صفوی پس از ترور ناموفق علاء در اول آذرماه 1334 بازداشت و در 27 دی همان سال به همراه ذوالقدر، خلیل طهماسبی و محمد واحدی اعدام شد

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار