بازدید معاون وزیر دفاع از باغ موزه دفاع مقدس

مدیر عامل موزه دفاع مقدس و معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه مشترکی زمینه‌های همکاری و تعامل این دو مجموعه را بررسی کردند.
کد خبر: ۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳ - 25November 2013

بازدید معاون وزیر دفاع از باغ موزه دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مدیر عامل موزه دفاع مقدس و معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه مشترکی زمینههای همکاری و تعامل این دو مجموعه را بررسی کردند.

در ابتدای این جلسه سردار جواد خضرایی مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس ضمن بیان ویژگیهای موزه، آمادگی کامل این مجموعه را برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای وزارت دفاع در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه های فرهنگی – ترویجی مشترک در حوزه ایثار و مقاومت اعلام کرد که مورد استقبال قرار گرفت.
 
در ادامه مهندس محمد اسلامی معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزیر دفاع ضمن تشکر از همت و نقش ارزنده شهردار تهران و مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس در ایجاد فضایی برای جاودانه شدن ارزشها و معارف دفاع مقدس اظهار داشت: موزه دفاع مقدس کانونی برای انتقال و انتشار اندیشهها و ارزشهای انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری میباشد و وزارت دفاع آماده است دستاوردهای این وزارتخانه را برای اطلاع از بازدیدکنندگان در قالب نرم افزاری و سخت افزاری در اختیار موزه قرار دهد.
 
در ادامه معاون وزیر دفاع به اتفاق هیئت همراه از تالارهای موزه دفاع مقدس بازدید به عمل آوردند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار