ویژه برنامه‌های دهه سوم محرم در تهران اعلام شد؛

برگزاری سخنرانی و عزاداری در 700 مسجد و حوزه‌ علمیه

مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران به مناسبت دهه سوم ماه محرم در بیش از 700 مسجد و حوزه علمیه شهر تهران مراسم سخنرانی و عزاداری برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲ - 25November 2013

برگزاری سخنرانی و عزاداری در 700 مسجد و حوزه‌ علمیه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران با هدف ترویج و گسترش هرچه بیشتر فرهنگ و معارف نهضت امام حسین(ع) و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر دقت ویژه به عبرتهای عاشورا و با عنایت به اینکه موعظهها و عزاداریهای این ایام بیشتر به دهه اول ماه محرم خلاصه میشود، اقدامات و برنامههای گستردهای را با محوریت مساجد، حوزههای علمیه و اماکن مذهبی در دهه سوم ماه محرم طرحریزی و در دست اجرا دارد.

برگزاری مراسم سخنرانی و عزاداری در بیش از 600 مسجد شهر تهران در دهه سوم ماه محرم، برگزاری مراسم سخنرانی و سوگواری در 100 حوزه علمیه خواهران و برادران شهر تهران، برگزاری مسابقه با موضوع سیره و ابعاد شخصیتی امام حسین (ع) و احادیث آن امام همام، ایجاد هماهنگی لازم جهت برگزاری مراسم سخنرانی و مرثیهخوانی در بیش از 300 نمازخانه شهرداری تهران، از جمله این برنامههاست.
 
همچنین تهیه هزاران کتیبه و بنرهای مذهبی با محوریت احادیث نبوی، همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون شخصیت وجودی امام حسین (ع) و اهداء به مساجد، حوزههای علمیه و اماکن مذهبی، از دیگر برنامههایی است که در دهه سوم ماه محرم اجرا میشود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار