در دیدار وزیر کشور؛

آیت‌الله نوری‌همدانی: تضعیف شورای نگهبان حق‌الناس است

آیت‌الله نوری‌همدانی ضمن توصیه به وحدت، انسجام و تبعیت از قانون، تاکید کرد: همه باید با حضور گسترده در انتخابات حماسه‌ای دیگر برای اقتدار نظام اسلامی خلق کنند.
کد خبر: ۶۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ - 30January 2016

آیت‌الله نوری‌همدانی: تضعیف شورای نگهبان حق‌الناس است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ این مرجع تقلید در دیدار رحمانی فضلی وزیر کشور از زحمات شخص وزیر و مجموعه وزارت کشور که این ایام شبانه روز مشغول تلاش و آماده سازی برای انجام انتخابات هستند، قدردانی کرد.

وی گفت: همان گونه که حق هر فرد حق الناس محسوب میشود که باید حفظ و دقت شود؛ از طرفی شورای نگهبان نیز حقالناس است و اگر کسی بی جهت این نهاد که قانون اساسی مشخص کرده و وظیفه نظارت استصوابی برای او قائل شده را تضعیف کرد، این هم حق الناس است.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود اظهارات اخیر رئیسجمهور در پاسخ به سؤال خبرنگاری که نظر وی را درباره عربستان جویا شده بود، شایسته توصیف و خاطرنشان کرد: کسی که این همه جنایت مرتکب شد تا عذرخواهی و جبران نکند قابل گفتوگو نیست.

آیتالله نوری همدانی همچنین بر لزوم نظارت بر قیمتها تاکید و خواستار توجه بیشتر به مناطقی شد که بر اثر حوادث غیر مترقبه دچار آسیب شدهاند.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این دیدار رحمانی فضلی وزیر کشور نیز گزارشی از فعالیتهای این وزارتخانه در عرصههای مختلف از جمله امنیت و اقدامات انجام شده به منظور برگزاری انتخابات اسفندماه ارائه کرد.
 

نظر شما
پربیننده ها