با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امورایثارگران در بوشهر:

خانواده معظم شهدای هسته‌ای بوشهر تجلیل شدند/ترویج فرهنگ ایثار وظیفه همگانی است

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از خانواده معظم شهدای هسته‌ای بوشهر تجلیل کرد.
کد خبر: ۶۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ - 30January 2016

خانواده معظم شهدای هسته‌ای بوشهر تجلیل شدند/ترویج فرهنگ ایثار وظیفه همگانی است

به گزارش دفاع پرس از بوشهر؛ حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در آئین تجلیل از خانوادههای شهدای هستهای استان بوشهر که با حضور امام جمعه، استاندار و مسئولان دستگاههای اجرایی استان بوشهر برگزار شد تصریح کرد: همه مسئولان باید قدردان خانوادههای معظم شهدا باشند. این عزت و اقتدار و آرامشی که امروز در کشور داریم به برکت خون شهدا است و همه مسئولان باید تلاش کنند که برای رفع مشکلات و تأمین نیازهای خانواده شهدا و ایثارگران تلاش کنند.
وی افزود: همه مسئولان باید در حد توان خود به دیدار خانوادههای معظم شهدا رفته و در کنار ایثارگران و جانبازان باشند. در استان بوشهر شاهد ارائه خدمات بسیار خوبی به خانوادههای شهدا هستیم و مسئولان این استان و بهویژه استاندار بوشهر در خدماترسانی به خانوادههای شهدا پیشتاز هستند و مدیران کل دستگاههای اجرایی نیز باید برای رفع مشکلات خانوادههای شهدا پیشگام شوند تا بتوانیم ذرهای از ایثارگریهای خانوادههای شهدا را جبران کنیم.
حجتالاسلام والمسلمین محمدعلی شهیدی محلاتی با بیان اینکه در جریان جنگ تحمیلی نیروگاه اتمی بوشهر توسط دشمن بعثی بمباران شد تصریح کرد: این بمباران در سال 1366 به وقوع پیوست که در جریان این بمباران 10 تن از کارکنان نیروگاه اتمی بوشهر به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و امروز از خانواده این شهدا تجلیل میشود.
استاندار بوشهر نیز با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا وظیفه و رسالت مهم مسئولان دستگاههای اجرایی استان بوشهر است گفت: اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون رشادتها و حماسه آفرینیهای شهدای والامقام است.
مصطفی سالاری با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه ایثار و مقاومت در کشور دارای پیشینه تاریخی درخشانی است گفت: استان بوشهر در مبارزه با استعمار و استکبار با شهدایی همچون رئیسعلی دلواری و شهید مهدوی دارای کارنامه درخشانی است و امروز رزمندگان استان بوشهر از نیروی دریایی سپاه با اقتدار در مقابل نیروهای آمریکایی ایستادگی میکنند و افتخار دیگری برای ایران اسلامی و استان بوشهر خلق میکنند.
 

نظر شما
پربیننده ها