در گفت‌و‌گو با دفاع پرس مطرح شد؛

طرح امنیتی شهید "امین کریمی"مانع بمب‌گذاری فتنه‌گران در امامزاده علی اکبر(ع) چیذر شد

شهید "امین کریمی" برای امنیت امامزاده علی اکبر(ع) و برگزاری مراسمات در آنجا طرحی را اجرا کرده بود که به اعتراف فتنه‌گران سال 88، این طرح به قدری استحکام امنیتی را فراهم کرده بود که نتوانستند هیچ کاری بکنند.
کد خبر: ۶۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ - 30January 2016

طرح امنیتی شهید

مسئول وقت اطلاعات حوزه مقاومت بسیج 135 فتح المبین در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس در رابطه با طرح امنیتی شهید مدافع حرم "امین کریمی" برای خنثی سازی بمبگذاری در امامزاده علی اکبر چیذر در فتنه سال 88 گفت: آرش رحمانى پور و محمدرضا علیزمانى از اعضاى انجمن پادشاهى ایران در محاکمه علنى خود در سال ٨٨ اعتراف کردند که 2 بار براى شناسایى و بمبگذارى به امامزاده على اکبر چیذر رفتیم. به قدرى مامور امنیتى و بسیجى در حال گشت زنى بودند که عملا تکان خوردن در امامزاده برایمان غیر ممکن بود. به رابطمان گفتیم اینجا نمىتوانیم کارى کنیم بفکر جاى دیگر باشید.

وی ادامه داد: رحمانى پور و علیزمانى از زمانی سخن میگفتند که شهید امین کریمى طرح امنیتى امامزاده على اکبر(ع) چیذر را طرحریزى نمود. طرحى که آنقدر استحکام امنیتى داشت که علیرغم حضور هزاران نفر در هیئت رزمندگان، ضریب امنیت مراسم را بسیار بالا میبرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در اطلاعیه دادستانى تهران آمده بود که آرش رحمانیپور فرزند داوود، در سال جاری به اتهام عضویت در گروهک ضد انقلابی انجمن پادشاهی دستگیر شده بود. وی در بازجویی اولیه، عضویت در گروهکی ضد انقلابی موسوم به تندر و برنامه ریزی برای آتش زدن مراکز عمومی مانند امامزاده زید در منطقه بازار تهران و امامزاده علیاکبر(ع) و همچنین تهیه مواد منفجره را پذیرفته و اظهارداشت به علت شلوغی امامزاده و حضور نیروهای بسیجی و انتظامی موفق به اجرای طرح بمب گذاری خود نشده بود.

لازم به ذکر است، شهید "امین کریمی" دومین شهید مراغهای مدافع حرم، یکم آبان 94 مصادف با تاسوعای حسینی در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه، بدست تروریستهای تکفیری به شهادت رسید.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها