در چهارمین روز رزمایش ولایت 94 صورت گرفت

انهدام مواضع دشمن با شلیک انواع اژدرهای پیشرفته و موشک «نصر»

زیردریایی‌ها و ناوشکن‌های نیروی دریایی ارتش، در چهارمین روز از رزمایش گسترده ولایت 94، با پرتاب انواع اژدر و موشک، مواضع دشمن در دریا را منهدم کردند.
کد خبر: ۶۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ - 30January 2016

انهدام مواضع دشمن با شلیک انواع اژدرهای پیشرفته و موشک «نصر»

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به کنارک، امیر دریادار دوم سید محمود موسوی سخنگوی رزمایش ولایت 94 با اشاره به پرتاب انواع اژدرهای پیشرفته در این رزمایش اظهار داشت: انواع زیردریاییهای کلاس غدیر و کلاس طارق در مرحله پایانی این رزمایش پس از شناسایی و رهگیری اهداف متحرک دشمن با پرتاب اژدرهای پیشرفته و بهینهسازی شده نسبت به انهدام آنها اقدام کردند.

وی افزود: همچنین ناوشکن جمهوری اسلامی ایران جماران و سایر یگانهای شناور سطحی حاضر در منطقه رزمایش اقتدار خود را با پرتاب انواع اژدر به نمایش گذاشتند.

امیر موسوی تصریح کرد: در این مرحله از رزمایش تعدادی از یگانهای شناور نیروی دریایی ارتش با پرتاب موشکهای سطح به سطح «نصر» اهداف از پیش تعیین شده را با موفقیت منهدم کردند.

سخنگوی رزمایش گسترده دریایی ولایت 94 افزود: بالگرد AB212 که پیش از این به سامانه راکتانداز و مسلسل تجهیز شده بود، در این مرحله از رزمایش با تیراندازی و اجرای آتش دقیق ٬اهداف از پیش تعیین شده را منهدم کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار