نماینده کرمان در مجلس:

دهه فجر دهه تجدید میثاق با شهیدان است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با تاکید بر حضور باشکوه مردم در مراسم دهه فجر، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ایران پرچمدار شیعه در جهان شد.
کد خبر: ۶۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ - 30January 2016

دهه فجر دهه تجدید میثاق با شهیدان است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ محمدرضا پورابراهیمی شامگاه دیروز (9 بهمن) در مسجد الزهرا(س) کرمان واقع در محله فیروزآباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران، گفت: دهه فجر دهه تجدید میثاق با شهیدان راه حق است.

وی با بیان اینکه هر چه امروز عزت و افتخار در جامعه اسلامی وجود دارد به برکت مجاهدت و پایداری شهیدان است، افزود: این شهدا بودند که با رهبری پیامبرگونه امام راحل تشکیل یک حکومت شیعی را دادند.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه وجود نظام اسلامی آن هم نظامی که مبتنی بر تفکر شیعه و برگرفته از اهداف ائمه اطهار (س) است، نعمت بزرگی است که خداوند به ما داده، خاطر نشان کرد: در 22 بهمن سال 57 پرچم شیعه به اهتزاز در آمد و ایران اسلامی کشور محبین به اهل بیت (ع) است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، امام خمینی (ره) را احیاگر تفکر شیعه در قرن حاضر معرفی کرد و گفت: امروز هم مقام معظم رهبری با درایت کامل و شجاعت تمام ادامه دهنده راه امام است.

این کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه تداعی خاطرات دوران انقلاب، بسیار غرور آفرین است، عنوان کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران دل مستضعفین و مظلومان عالم را شاد کرد.

وی خاطر نشان کرد: امروز نیز دامنه انقلاب اسلامی ایران گستردهتر شده و چشم مردم آزادیخواه جهان به این انقلاب است و فریاد عدالتخواهی آزادگان جهان با تاسی از تفکر انقلاب اسلامی در دنیا طنین انداز است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دهه فجر دهه بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: جشن پیروزی انقلاب باید هر چه باشکوهتر برگزار شود تا دشمنان نظام اسلامی را بار دیگر سر جای خود بنشاند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن تجلی حمایت قاطعانه مردم از نظام اسلامی و بیعت با رهبری است و مردم ایران اسلامی بر این دو اصل انقلاب استوار ایستادند.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه دشمنان نظام با ایجاد توطئه و طرح مشکلات اقتصادی برای کشور و ایجاد شائبههای منافقانه میخواهند حضور مردم در صحنه های انقلاب را کمرنگ جلوه دهند، خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی نشان میدهند که اگر چه در فشار اقتصادی ناشی از خباثت دشمنان نظام در سالهای اخیر قرار دارند اما پای ارزشها و باورهای دینی خود ایستادند و از مواضع اسلامی کشور کوتاه نمی آیند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات زیادی در جهت رفاه عمومی مردم در طول دوران انقلاب انجام شده است و گفت: البته کاستیهایی هم وجود دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر این نظام اسلامی نبود معلوم نبود که چه بر سر فرزندان ما میآمد در حالی که می خواستند دیانت را از مردم بگیرند، تاکید کرد: مسئولین در نظام اسلامی خدمتگزار مردم هستند و اقدامات انجام شده ماحصل دستاوردهای انقلاب است.

وی خاطر نشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام دندانشکنی به منافقین داخل و مستکبرین خارجی می دهد که خیال واهی براندازی نظام اسلامی را در سر می پرورانند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار