رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

پیام همه شهدا ایستادگی و مقاومت ملت ایران تا پیروزی نهایی است

سردار نقدی رسوایی آمریکا را نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران دانست و اضافه کرد: این پیروزی را باید به نتیجه نهایی رساند، سازش کردن با دشمن عاقبت خوشی ندارد ما حق نداریم این دستاوردها عظیم ملت ایران را که با خون 220 هزار شهید به دست آورده ایم را از دست بدهیم.
کد خبر: ۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰ - 26June 2013

پیام همه شهدا ایستادگی و مقاومت ملت ایران تا پیروزی نهایی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم  رونمایی از یادمان سردار شهید سید ابراهیم تارا که در امامزاده علی اکبر چیذر برگزار شد، گفت: وظیفه امروز ما ترویج پیام شهدا است،  اینکه اگر شهدا بودند از ما چه می خواستند و چکار می کردند.

نقدی با اشاره به جایگاه  امروز آمریکا در جهان اظهار کرد: امروز آمریکا زیر پا است، هفته پیش برلین پایتخت آلمان در اعتراض به سفر ریس جمهور امریکا به صورت یک شهر جنگی درآمده بود که علاوه بر ده ها هزار پلیس، یک لشکر کماندویی در خیابان ها مستقر شده بود و زره پوشهای پلیس  تمام نقاط  شهر را در کنترل  داشتند، تا بتوانند جلوی اعتراضات مردم را از ورود رئیس جمهور امریکا بگیرند.

وی تصریح کرد: کشوری که  تا 20 سال پیش رییس جمهوراش وارد هر کشوری که میشد، مردم آن کشور از فرودگاه تا کاخ رئیس جمهوری ساعت ها به انتظار می ایستادند و او را گلباران کنند، امروز به این ذلت افتاده است.

سردار نقدی رسوایی آمریکا را نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران دانست و اضافه کرد: این پیروزی را باید به نتیجه نهایی  رساند، سازش کردن با دشمن عاقبت خوشی ندارد ما حق نداریم این دستاوردها عظیم ملت ایران را که با خون  220 هزار شهید به دست آورده ایم را از دست بدهیم .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به عدم پایبندی امریکا به تعهداتش ادامه داد: مگر نتیجه مذاکره با آمریکا را فراموش کرده ایم. در جریان تسخیر لانه جاسوسی قرار شد که ماهمه گروگان ها را به آمریکا پس بدهیم و آن ها اعتبارات و اموال بلوکه شده ایران در امریکا را رها بکنند و به ایران پس بدهند که یک دلارش را پس ندادند.

وی با اشاره به نتیجه سازش لیبی و کره شمالی با آمریکا تاکید کرد: مگر یادمان رفته  است، لیبی  کشوری بود که انرژی هسته ای داشت، امریکا به آن ها فشار آورد و آنها را تسلیم کرد، آن ها را مجبور به بستن قرارداد کردند آنها و همه تاسیساتشان را در کشتی گذاشتند و تحویل امریکا دادند و در مقابل امریکا تعهداتی به لیبی کرد که به هیچ کدامش عمل نکرد.

سردار نقدی در ادامه با بیان اینکه از تجربه امروز کشورهای همسایه خودمان باید درس بگیریم، اظهار داشت: امروز افغانستان که  منافع ملی اش را قربانی مصلحت و سازش با امریکا کرد، تا آنجا عقب رفته اند که آمریکا می خواهد مجدداً طالبان را که به بهانه وجودش، افغانستان را اشغال کرده بود روی کار بیاورد و مذاکره با آنها را نیز آغاز کرده و حتی دفتر آنها را در قطر افتتاح کرده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار