پیام تسلیت ارتش به مناسبت درگذشت سرلشکر سلیمی

سرلشکر سلیمی منشأ خدمات ارزشمندی در جهت ارتقای توانمندی دفاعی کشور بود

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی به مناسبت درگذشت امیر سرلشکر سلیمی تصریح کرد: آن امیر سرافراز و ولایت‌مدار ارتش، منشأ خدمات و برکات ارزشمندی در جهت ارتقای توانمندی دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
کد خبر: ۶۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ - 31January 2016

سرلشکر سلیمی منشأ خدمات ارزشمندی در جهت ارتقای توانمندی دفاعی کشور بود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی درگذشت امیر سرافراز و خستگی ناپذیر، سرلشکر محمد سلیمی، فرمانده سابق کل ارتش را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

سرلشکر محمد سلیمی، فرماندهی مقتدر، انسانی وارسته و مدیری با اخلاق بود که پس از سالها مجاهدت مخلصانه و مومنانه به لقاءالله پیوست.

آن امیر سرافراز و ولایتمدار ارتش از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با تبعیت و ترویج و تبیین افکار و اندیشههای نورانی بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیتالله العظمی امام خامنهای (مد ظله العالی)؛ همواره منشأ خدمات و برکات ارزشمندی در جهت ارتقای توانمندی دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارتش سرافرازمان بوده است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: همراهی مومنانه و عاشقانه با رهبر معظم انقلاب اسلامی، عزم و اراده و جدیت در اجرای مطلوب مأموریت های محوله از سوی فرماندهی معظم کل قوا و همچنین اخلاق حسنه و مدیریت جهادی و تلاش در تقویت اتحاد آحاد نیروهای مسلح و در عین حال تواضع و فروتنی از جمله خصیصه های زبانزد آن فرمانده ولایی بود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: مجاهدت های خستگی ناپذیر آن امیر دلاور و با صلابت ارتش اسلام در دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در ایجاد تشکل های مذهبی در ارتش، مبارزه با عناصر ضد انقلاب و نقش موثر در شکل گیری گروه جنگ های نامنظم شهید چمران، پذیرش مسئولیت های خطیر وزارت دفاع در دوران دفاع مقدس و فرماندهی کل ارتش و در نهایت مشاورت فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش؛ فرازهایی از خدمات شایسته ایشان است.         

در خاتمه این اطلاعیه آمده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران، فقدان امیر سرلشکر محمد سلیمی، فرمانده سابق کل ارتش را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا، ملت شریف ایران، خانواده معظم ایشان و فرماندهان و آحاد رزمندگان دلاور نیروهای مسلح و غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفته و از خداوند منان برای آن فرمانده مخلص و مجاهد فی سبیل الله علو درجات را مسئلت می نماید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار