پیام تسلیت سردار جلالی در پی درگذشت سرلشکر سلیمی

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی درگذشت فرمانده سابق ارتش جمهوری اسلامی ایران و مشاور ارشد فرمانده معظم کل قوا را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ - 31January 2016

پیام تسلیت سردار جلالی در پی درگذشت سرلشکر سلیمی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در پی درگذشت امیر سرلشکر « محمد سلیمی » فرمانده سابق ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور، طی پیامی از این فرمانده خدوم فقید تجلیل کرد.

متن پیام بدین شرح است:

"انا لله و اناالیه راجعون"

با خبر شدیم امیر شجاع و غیرتمند ارتش جمهوری اسلامی، سرلشکر محمد سلیمی که در ایام دفاع مقدس مسئولیت هایی نظیر ریاست دفتر مشاوره نظامی امام خمینی(ره)، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فرماندهی ستاد جنگ های نامنظم را برعهده داشت و مفتخر به اخذ نشان «نصر» از دست رهبر معظم انقلاب شده و سالیان متمادی از عمر خود را در جهاد با دشمنان دین و کشور سپری کرد، به ملکوت اعلی پیوست.

تاریخ خونبار دوران دفاع مقدس یاد حماسهآفرینیهای این امیر سرافراز را در مقابله با دشمن بعثی در آزادسازی سوسنگرد و مبارزه بیامانشان را با بعثیون کافر فراموش نخواهد کرد.

اینجانب درگذشت این سرباز شریف اسلام و یاور سرافراز نظامِ اسلامی را به پیشگاه فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای مسلح خصوصاً ارتش جمهوری اسلامی ایران و کلیه بازماندگان آن عزیز تسلیت گفته، غفران الهی را بر او و صبر و شکیبایی برای خانواده ایشان از خداوند متعال مسألت می نمایم. انشاءالله آثار معنوی خدمات صادقانه این امیر سرافراز ذخیره آخرتش قرار گیرد.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور
سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار