شنگی به دفاع مقدس خبر داد؛

توزیع کتاب "سقای آب و ادب" در بین مدیران شهرداری تهران

معاون فرهنگی سازمان بسیج شهرداری تهران از توزیع کتاب سقای آب و ادب در بین مدیران شهرداری تهران خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴ - 26November 2013

توزیع کتاب

غلامرضا شنگی معاون فرهنگی سازمان بسیج شهرداری تهران در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: همزمان با ماه محرم و به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج شهرداری تهران توزیع کتاب سقای آب وادب در بین مدیران شهرداری تهران آغاز شد.

وی افزود: کتاب "سقای آب و ادب" اثری ادبی - احساسی پیرامون زندگی حضرت ابواالفضل العباس(ع)  است.
 
غلامرضا شنگی با اشاره به اینکه این کتاب اثری متفاوت از سید مهدی شجاعی است، تصریح کرد: مولف آن روایتی از زندگی حضرت عباس(ع) در ظرف کتاب تقدیم مخاطبان کرده است.
 
معاون فرهنگی سازمان بسیج شهرداری تهران ادامه داد: عباس علی، عباس ام البنین، عباس عباس، عباس سکینه، عباس مواسات، عباس زینب، عباس ادب، عباس حسین، عباس فرشتگان و عباس فاطمه، ده فصل مختلف این کتاب هستند.
 
وی با اشاره به اینکه "سقای آب و ادب" در میان دیگر آثار شجاعی به لحاظ فرم و محتوا اثری متفاوت به شمار میآید، تصریح کرد: آنچه این کتاب را از حیث محتوا با دیگر آثار شجاعی متمایز میکند، بیشتر در فصل عباسِ فرشتگان به چشم میآید.
 
شنگی خاطرنشان کرد: در سایر فصول نویسنده بر اساس مستندات تاریخی، به روایت زندگی حضرت عباس(ع) میپردازد؛ اما در فصل نهم، شجاعی شیوهای جدید را پیش میگیرد؛ روایتی متفاوت با مضامین و مفاهیمی جدید که نگاهی نو به شخصیت حضرت عباس بن علی(ع) است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار