سردار نامی:

شهید تهرانی‌مقدم نمونه کامل یک بسیجی بود

همرزم شهید تهرانی مقدم گفت: شهید تهرانی مقدم چه در دوران انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس و پس از آن نمونه کامل یک بسیجی بود.
کد خبر: ۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰ - 26November 2013

شهید تهرانی‌مقدم نمونه کامل یک بسیجی بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار "محمدرضا نامی" همرزم و همکار شهید تهرانی مقدم در مراسم گرامیداشت سالگرد آن شهید بزرگوار که صبح امروز برگزار شد، با برشماری خصائل و سجایای اخلاقی آن شهید بزرگوار گفت: شهید تهرانی مقدم با روحیه جهادی و تدبیر و تفکر و ابتکار توانستند منشا خدمات و کارهای بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

وی با گرامیداشت هفته بسیج و تقارن آن با مراسم گرامیداشت سالگرد شهید تهرانی مقدم اظهار داشت: شهید تهرانی مقدم چه در دوران انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس و پس از آن نمونه کامل یک بسیجی بود.

همرزم شهید تهرانی مقدم ایمان واقعی به خدا را از ویژگیهای بارز آن شهید والامقام دانست و افزود: شجاعت و اعتماد به نفس شهید تهرانی مقدم در عرصه جهاد و علم نتیجه ایمان واقعی و باور قلبی ایشان به خدا بود.

سردار نامی با اشاره به بینش اعتقادی، شناخت سیاسی و دشمن شناسی شهید تهرانی مقدم بیان داشت: شهید تهرانی مقدم همواره تاکید میکرد که باید کاری کنیم که جمهوری اسلامی ایران به یک درجهای از قدرت برسد تا مستکبرین جهانی مرعوب آن شوند.

وی ادامه داد: پس از دفاع مقدس شهید تهرانی مقدم بارها در معرض تهدید به ترور گروهک منافقین و رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

همرزم شهید تهرانی مقدم با اشاره به ولایت پذیری آن شهید بزرگوار اظهار داشت: شهید تهرانی مقدم در نظر مقام معظم رهبری از جایگاه ویژهای برخوردار بود و رهبر انقلاب درباره این شهید بزرگوار فرمودند: «حسن آقا هر قولی به ما دادند عمل کردند.»

سردار نامی با اشاره به ایجاد پیوند میان موضوعات علمی و تخصصی با معنویت گرایی از سوی شهید تهرانی مقدم خاطرنشان کرد: شهید تهرانی مقدم در عرصه فعالیت تخصصی موشکی هیچ گاه از یاد خدا غافل نشد و در شبهای حساس تست موشکی ایشان کل نیروها را به راز و نیاز و خواندن دعای توسل فرا میخواند.

همچنین در این برنامه حجتالاسلاموالمسلمین زحمتکش مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه قدس سپاه محمد رسول الله (ص) با اشاره به ویژگیهای برجسته آن شهید بزرگوار گفت: شهید تهرانی مقدم نسبت به اعتقادات شیعه بسیار راسخ بود و برای اعتقاداتش خطر میکرد و در نهایت برای انقلاب و آرمانهای آن هم سر داد و هم دست.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه قدس سپاه محمد رسول الله بصیر بودن را از دیگر ویژگیهای شاخص شهید تهرانی مقدم دانست و خاطرنشان کرد: شهید تهرانی مقدم چون بصیر بود، خطر پذیر بود و چون خطر پذیر بود کانون موفقیت در انقلاب اسلامی بود و تهدیدات شبکههای منافقین برای ترور ایشان نیز از همین ویژگی او نشئت میگرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار