نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

وظیفه بزرگ ما در مقابل انقلاب، شناساندن آن به نسل جوان است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در دیدار اعضای ستاد دهه فجر و مسئولین و فرماندهان انتظامی و نظامی استان گفت: وظیفه بزرگ ما در مقابل انقلاب، شناساندن آن به نسل جوان جدید است و نسلی که انقلاب را نشناسد نمی تواند از آن دفاع کند.
کد خبر: ۶۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳ - 03February 2016

وظیفه بزرگ ما در مقابل انقلاب، شناساندن آن به نسل جوان است

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در این دیدار با اشاره به اینکه  انقلاب اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب تنها حرکت الهی در تداوم حرکت انبیای عظام در طول تاریخ بوده است گفت: انقلاب اسلامی ما توانسته است قلوب مردم جهان و منطقه را تسخیر کند و این همان مسئلهای است که آمریکا و استکبار جهانی از آن به شدت در هراساند.

دکتر عاملی در ادامه سخنان خود افزود: ما برای پایداری این انقلاب و نفوذ آن در بین انسانها و ملتهای آزاده و مظلوم جهان هزینههای گزافی پرداخت کردهایم و نباید اجازه دهیم این چهره واقعی نظام توسط عدهای معدود خدشه دار شود.

ایشان با اشاره به انتخابات پیش رو، همگان را به شرکت با بصیرت در آن دعوت کرد و این کار را از مصادیق تکالیف شرعی و الهی دانست.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین نظر پور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن تبریک و تهنیت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آن را از بزرگترین عنایات خداوند متعال به ملت شریف ایران دانست و از پیش بینی و اجرای بیش از ۳۰۰۰ برنامه در این ایام در سطح استان خبر داد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار